• Guangdong Innovative

Prublemi cumuni in a tintura di tessuti di cuttuni: e cause è a suluzione di i difetti di tintura

In u prucessu di tintura di tela, u culore irregolare hè un difettu cumuni.Ètinturadifettu hè un prublema generale.

Difettu di tintura

Reason One: Pretrattamentu ùn hè micca pulitu

Soluzione: Aghjustate upretrattamentuprucessu per assicurà chì u pretrattamentu hè uniforme, pulitu è ​​cumpletu.Sceglite è aduprate agenti bagnanti di rendiment eccellenti è agenti emulsionanti per evità a schiuma resultanti in difetti di tintura.

Ragione Dua: Residu di perossu di l'idrogenu dopu u pretrattamentu

Soluzione: Misura l'idrogenu residuale prima di tinghje.Migliora u prucessu di lavatu dopu u pretrattamentu o aduprate un disoxidant eccellente dopu a neutralizazione.Sè aduprate un agente riducente, fate attenzione à l'influenza di l'agente riducente residuale nantu à a tintura durante a deoxidazione.

Reason Three: A mala cumpatibilità di tinture

Soluzione: Cambia i tinti.Sceglie i tinti cù l'aghjurnamentu di tintura iniziale bassu è una bona pruprietà di migrazione.Sceglite un gruppu di tinture cù l'aghjurnamenti di tintura simili per currisponde à u culore.

Ragione Quattru: A dosa è l'ordine di aghjunghje di sulfate di sodiu anidru / carbonate di sodiu

Soluzione: Sceglite a dosa adatta di sulfate di sodiu anidru / carbonate di sodiu secondu diversi coloranti.U sulfate di sodiu anidru pò esse aghjuntu prima o dopu i tinti.Se u sulfatu di sodiu anidru hè aghjuntu prima di tinture, per piacè aghjunghje una volta.Se u sulphate di sodium anhydrous hè aghjuntu dopu à i tinti, ci vole à aghjunghje lentamente.

Tessutu di tintura

Ragione Cinque: mala qualità di l'acqua di pruduzzione è una durezza troppu alta di l'ausiliarii aghjuntu

Soluzione: Monitorà è rileva u valore di pH è a durezza regularmente ogni ghjornu.Aduprà agenti tampone di pH èagente dispersante chelanteper neutralizà a qualità di l'acqua.

Ragione Six: Condizione di tintura

Soluzione: Ajuste è ottimisimu u prucessu di tintura.Cuntrolla u rapportu di u bagnu di tintura, a velocità di riscaldamentu, l'assunzione di tintura di tinture, u tempu di tintura è a cundizione operativa di l'equipaggiu, etc.

In u prucessu di tintura, ci sò parechji fatturi chì influenzanu l'effettu di tintura.In una parolla, ci sò trè tippi: pretrattamentu, tinture è cundizione di tintura.Per quessa, maestru è cuntrullà l'influenza di sti trè fatturi è a so influenza mutuale hè u modu fundamentale per prevene i difetti di tintura.

Ancu tintura tessili

Wholesale 22506 Agente di Livellamentu Multifunzionale (Per fibra di poliester) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022