• Guangdong fou

O le Tala'aga o le Atina'eina o Suau'u Silicone Textile

Organic silicone softener na afua mai i le 1950s.Ma o lona atina'e ua uia vaega e fa.

1. O le augatupulaga muamua o le faʻamaluluina o le silicone

I le 1940, na amata ai e tagata ona faʻaaoga le dimethyldichlorosilance e faʻamaʻi aiiema maua ai se ituaiga o aafiaga e le susu.I le 1945, na fa'asusu ai e Elliott o le American General Electric Company (GE) alava i se vaifofo vai alkaline ma le sodium methyl silanol.A mae'a fa'avevela, sa lelei le a'afiaga o le fiva.

I le amataga o le 50s, na maua ai e le American Dow Corning Company o ie na togafitia e le polysiloxane ma le Si-H e lelei le susu ma le tele o le ea.Ae o le lagona o le lima sa le lelei ma o le silicone film foi sa faigata, maʻaleʻale ma faigofie ona paʻu ese.Ona faʻaaogaina lea faʻatasi ma le polydimethylsiloxane (PDMS).O iina e le gata na maua ai se aafiaga lelei e le susu ae faʻapea foʻi ma lagona lima vaivai.A maeʻa lena, e ui lava o oloa silikoni i le lalolagi atoa na atiae vave ma ufiufi ai le tele o ituaiga, ae o le mea moni na latou auai i masini faʻafefiloi o dimethyl.suauu silicone, lea sa ta'ua fa'atasi o oloa suau'u silicone.O i latou ia o le augatupulaga muamua o le silicone softener textile.

O le ulua'i augatupulaga o fa'amalulu silicone na fa'apipi'i sa'o le suau'u silicone e ala i le fa'aogaina o masini.Ae ona o le suauu silicone lava ia e leai se vaega malosi, e le mafai ona fusia lelei i le ie ma e le mafai ona fufulu.O lea e le maua ai se aafiaga lelei pe a faʻaaogaina naʻo.

vulu

2. Le augatupulaga lona lua o le faʻamaluluina o le silicone

Ina ia mafai ona foia le faaletonu o le uluai augatupulaga o le silicone softener, na maua ai e le au suʻesuʻe le lona lua o augatupulaga o le silicone emulsion ma le hydroxyl caps.O le softener e masani lava ona aofia ai le suauʻu emulsion hydroxyl silicone ma le suauʻu suauʻu hydrogen silicone, lea e mafai ona fausia ai se fausaga crosslinking fesoʻotaʻiga i luga o le ie i luga o le i ai o le uʻamea catalyst, tuʻuina atu ie vaivai tele, washability ma mautu.

Ae talu ai sa i ai se galuega e tasi ma faigofie demulsified ma opeopea suauu, na suia e le tupulaga lona tolu o le silicone softener ao lei faaaogaina lautele.

3. Le tupulaga lona tolu o le faʻamaluluina o le silicone

O le tupulaga lona tolu ofa'amalulu siliconeua atiina ae le sili ona vave o loʻo faʻaalia i tausaga talu ai nei.E faʻafeiloaʻi isi vaega poʻo vaega faʻamalosi i totonu o filifili autu poʻo itu o le polysiloxane, e pei o le polyether group, epoxy group, alcohol hydroxyl group, amino group, carboxyl group, ester group, sulfhydryl group, ma isi. itu uma o ie.Faʻalagolago foi i vaega, e mafai ona tuʻuina atu ie sitaili eseese.

Ae masani lava o le lona tolu o augatupulaga o le silicone softener e tatau ona tuʻufaʻatasia ma le polysiloxane monofunctional e ausia ai le manaʻomia togafitiga.E faigata ona pulea le fua fa'afefiloi, lea na matua a'afia ai le gaosiga ma le fa'aogaina.

4.O le fa augatupulaga o le silicone softener

O le lona fa o augatupulaga o le silicone softener ua toe suia le lona tolu o augatupulaga o le silicone softener e tusa ai ma le manaʻomia o le faʻamaeʻaina o le ie.O lena na fa'aalia ai vaega sili atu ona malosi, lea e mafai ona fa'amalieina mana'oga uma o le fa'agaioiina o ie e aunoa ma le fa'afefiloi.

O ie ua togafitia e le silicone softener ua suia ma ituaiga eseese o vaega malosi e sili atu le faaleleia o le vaivai, fufuluina, elasticity ma le hydrophilicity, ma isi. E faamalieina ai tagata faaaoga ituaiga uma o manaoga i luga o ie, lea ua avea ma taʻiala autu o le atinaʻeina o le silicone softener i o iai.

Ie vaivai

Fa'atau Si'osi'omaga 92702 Suau'u Siliko (Soft & Smooth) Faumea ma Fa'atau |Fa'afouga (textile-chem.com)


Taimi meli: Iul-25-2022