• Guangdong Innovative

Pruprietà è Applicazione di l'Ausiliari di Stampa è Tintura d'Usatu Cumunu

HA (agente detergente)

Hè un agentu attivu micca ionicu è hè un compostu di sulfate.Hà un forte effettu penetrante.

NaOH (soda caustica)

U nome scientificu hè l'idrossidu di sodiu.Hà una forte igroscopia.Pò assorbe facilmente diossidu di carbonu in carbonate di sodiu in l'aria umida.È pò dissolve diversi tipi di fibre animali, cum'è lana è sita, etctinturaè stampa, hè utilizatu cum'è agenti di desizing di cuttuni è agenti di sbiancante in ebollizione.A soda caustica ùn pò micca cuntattu cù a pelle, altrimente brusgiarà a pelle.

chimicu

H2O2 (Perossidu di l'idrogenu)

U nomu scientificu hè perossu di l'idrogenu.Hè stabile in l'acidu.È hè faciule di descompone in alkali.U perossu di l'idrogenu hà una forte ossidabilità, chì hè utilizata per a sbiancatura di fibre in a tintura tessili.Pò brusgià a pelle.

NaClO (ipoclorito di sodiu)

L'ipoclorito di sodiu ùn hè micca stabile in cundizione d'acidu.U valore di pH deve esse più grande di 9. Hà effettu bleaching in fibres di cuttuni.Hè principarmenti appiicata per bleaching è decolorization.L'ipoclorito di sodiu hè corrosivu.

GLM (agent anti-grosses)

Agente anti-creasingpò aumentà a prestazione di scorrimentu internu di e fibre tinte in a macchina di tintura in modu di prevene a piega.

CT (tripolifosfatu di sodiu)

CT pò cumplessu u Ca2+ (ion calcium) è Mg2+(ioni di magnesiu) in acqua dura per affucà l'acqua.Pò disperse a terra è migliurà l'efficienza di decontaminazione.U tripolifosfatu di sodiu hè facilmente solubile in acqua, facendu a suluzione aquosa debbuli alkaline.I so usi principali sò l'addolcimentu di l'acqua è a dispersione è l'eliminazione di a terra in u prucessu di sgrossatura o sbiancante.

CH3COOH (HAC) Acitu Acìticu

L'acidu acìticu hè l'acidu debule, chì pò neutralizà cù alkali.L'acidu acìticu hè facilmente mischju cù l'acqua.Hè relativamente ligeru è quasi ùn face micca danni fragili à a fibra di cuttuni.In l'ingenieria di stampa è di tintura, a so debule acidità è a volatilità sò spessu appiicata per preparà tinture è pasta di stampa.L'acidu acìticu hà una forte irritazione acida è corrosività.Pò irritate, ferite è brusgiate a pelle.

Na2CO3 (Soda)

U so nome chimicu hè carbonate di sodiu.Hè facilmente solubile in acqua.A so suluzione aquosa hè alkalina.Hè principarmenti utilizatu cum'è addolcitore d'acqua, agenti di pulitura di ebollizione per i tessuti tinti in filati è ausiliari per i tinti diretti è i tinti sulfurati in a tintura di cuttuni.Pò esse ancu usatu per lavà a terra grassa.

H2SO4 (acidu sulfuricu)

L'acidu sulfuric cuncintratu hà hydroscopicity, pruprietà di disidratazione è una forte corrosione, etc. L'acidu sulfuric hè largamente utilizatu in l'industria di stampa è tintura.Hà e funzioni di pulizia, lucidatura, neutralizazione è prumove a tintura, etc.

NaCL (Salt) Cloruro di sodiu

Hè usatu cum'è coloranti accentuater.Hè facilmente solubile in acqua.A so suluzione aquosa hè neutru.Hè un agente di prumuzione di tintura per tinture dirette, tinture sulfurate è tinture in tina.Pò esse ancu usatu cum'è agenti ritardanti per i tinti acidi (cum'è a lana di tintura).U cloru di sodiu hè aghjuntu à u tinte cum'è elettrolitu.

Na2SO4 (sulfatu di sodiu anidru)

U nomu scientificu hè sulfate di sodiu.Hè un tipu di salinu è facilmente solubile in acqua.A so suluzione aquosa hè neutru.Sodium sulphate anhydrous hè aghjuntu à u tinte cum'è un elettrolitu per aghjustà l'uptake di tintura di tinture nantu à fibri.

Na3PO4(Fosfatu Trisodiu)

Hè una particella cristallina triangulare bianca.Hè facilmente solubile in acqua.A so suluzione aquosa hè alkaline.In a tintura è a stampa, hè utilizatu per prumove a tintura è a fissazione di u culore per i tinti attivati.

Na2SO4(idrosulfitu di sodiu)

Hè un tipu d'agente riducente, chì hà una forte capacità di riduzzione.Hè facilmente solubile in acqua.Pò assorbe l'ossigenu in l'aria.A pruprietà ùn hè micca stabile è faciule di descompone.Quandu u pH = 10, hè u più stabile.U so limite d'acidu hè pH = 5.In a tintura è a stampa, hè aduprata per spoglià u culore è u bleaching (blanchi di lana).Hè inflammable.Quandu hè nantu à u focu, ùn pò micca esse allughjatu cù l'acqua.Pò esse solu isolatu da l'aria, perchè l'acqua accelerà a so descomposizione.

Na2SO3(sulfitu di sodiu)

Hè un cristallu d'acqua.Pò piglià l'ossigenu da altre sustanzi.In a tintura è a stampa, hè di solitu utilizatu per bolle u tela di cuttuni.

Na2S (sulfuru di sodiu)

Hè facilmente solubile in acqua.A so suluzione aquosa hè alkalina.Hè principarmenti usatu cum'è solubilizer per tinture sulfati.U sulfuru di sodiu hè assai corrosivu per a pelle è l'ochji.

Na2SiO3(silicate di sodiu)

Metasilicate di sodiu hè ancu chjamatu silicatu di sodiu.Intessilil'industria, hè appiicata per l'assistenza di tintura, sbiancatura è incollatura.

prucessu chimicu.webp

Wholesale 88768 Silicone Softener (Soft & Smooth) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: Dec-08-2021