• Guangdong Innovative

43018 Mordante di tintura

43018 Mordante di tintura

Breve descrizione:

43018 hè principalmente cumpostu di polimeri cationici.

Undera certa cundizione, i gruppi reattivi ponureagisce cù gruppi chì cuntenenu l'idrogenu attivu, cum'èidrossile, carbossile e amminico, etc. ina struttura moleculare di fibre di cellulosa naturali, chì aumentaaffinitàdi fibra per coloranti anionici.

It hè adattatu per i tessuti di fibra di viscosa / cuttuni, modale / cuttuni, loycell / cuttuni, etc., chì ponu ovviamente aumentà l'assorbimentu di tintura di coloranti reattivi è tinture dirette nantu à fibre di cellulosa naturali è migliurà a differenza di tintura.trà u cellulo naturalesefibre èsinteticucellulosesefibra.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Cùn cuntene APEO o formaldeide, etc.Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.
  2. Omigliora ovviamente u prublema di tintura irregolare.
  3. Halta assunzione di tintura.
  4. Easy per aduprà.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu giallu chjaru à giallu
Ionicità: cationicu
valore pH: 4.0±1.0(soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Applicazione: Fibra di viscosa / cuttuni, modale / cuttuni, loycell / cuttuni, etc.

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

CONSIGLI:

Coloranti reattivi

Sti tinti sò pruduciuti da a reazzione di un tintu di dichloro-s-triazine cù una amina à a temperatura in a rigioni di 25-40 ° C, risultatu in u spustamentu di unu di l'atomi di cloru, chì pruduce una monochloro-s-triazine menu reattiva. (MCT) tintura.

Ces colorants s'appliquent de la même manière à la celluleuse, sauf que, étant moins réactifs que les colorants dichloro-s-triazine, ils nécessitent une température plus élevée (80 °C) et un pH (pH 11) pour la fixation du colorant à la celluleuse. accade.

Questi tipi di tinture anu dui cromogeni è dui gruppi reattivi MCT, per quessa chì anu una sustantività assai più altu per u fi.berparagunatu à i coloranti di tippu MCT simplici.Questa sustantità aumentata li permette di ottene un eccellenti sgomento nantu à u fiberà a temperatura di tintura preferita di 80 ° C, chì porta à valori di fissazione di 70-80%.Tinture di stu tipu eranu è sò sempre cummercializati sottu a gamma Procion HE di coloranti d'exhaust d'alta efficienza.

Questi tinti sò stati introdutti da Bayer, avà Dystar, sottu u nome Levafix E, è sò basati nantu à l'anellu di quinoxaline.Sò un pocu menu reattivu quandu paragunate cù i tinti di dichloro-s-triazine è sò appiicati à 50 ° C, ma sò suscettibili à l'idrolisi in cundizioni acide.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi