• Guangdong Innovative

22005 Agente Livellu (Per u cuttuni)

22005 Agente Livellu (Per u cuttuni)

Breve descrizione:

22005 hè principalmente cumpostu di cumposti high-molecular.

Havi un eccellente effettu di dispersione è di livellamentu in u prucessu di tintura è u prucessu di fissazione per i tessuti di cuttuni è mischi di cuttuni tinti da tinture reattive è tinture dirette.

Pò fà i tessuti tinti lisamente è fissati uniformemente.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn cuntene APEO o fosforu, etc. Adatta à i bisogni di prutezzione ambientale.
  2. Migliora a capacità di dispersione è a capacità di dissolvenza di tinture reattive è tinture dirette.Impedisce a coagulazione di i coloranti causata da l'effettu di salatura.
  3. Forte capacità di dispersione di impurità nantu à u cuttuni crudu, cum'è cera è pectina, etc. è sedimenti causati da l'acqua dura.
  4. Eccellente effettu chelante è dispersante nantu à ioni metalli in acqua.Impedisce a coagulazione di i coloranti o u cambiamentu di tonalità di culore.
  5. Stabile in elettroliti è alkali.
  6. Quasi senza scuma.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente marrone
Ionicità: Anionicu
valore pH: 8,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntenutu: 10%
Applicazione: Cuttuni è mischi di cuttuni

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Principi di tintura

L'ughjettu di a tintura hè di pruduce una colorazione uniforme di un sustrato di solitu per currisponde à un culore preselettu.U culore deve esse uniformi in tuttu u sustrato è esse di un ombra solidu senza unlevelness o cambià in ombra nantu à tuttu u sustrato.Ci sò parechji fatturi chì influenzeranu l'apparenza di l'ombra finale, cumprese: a struttura di u sustrato, a custruzzione di u sustrato (chimicu è fisicu), pretrattamenti applicati à u sustrato prima di tintura è post-trattamenti applicati dopu a tintura. prucessu.L'applicazione di u culore pò esse ottenuta da una quantità di metudi, ma i trè metudi più cumuni sò a tintura d'exhaust (batch), cuntinuu (padding) è stampa.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi