• Guangdong Innovative

23021 Agente di Fixing

23021 Agente di Fixing

Breve descrizione:

23021 hè principalmente cumpostu dicompostu di poli-poliammina high-molecular.

It pò cumminà cùtinture èfibre di cuttuni àformainsolubilecomposti macromoleculari, chì migliurà a solidità di u culore di tintura di fibre di cuttuni.

IT pò esse appiicata in u prucessu di imbottitura per i tessuti di cuttuni tinti da tinture reattive o tinture dirette per migliurà a so solidità di u culore di u prucessu umitu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ccuntene noAPEO oformaldeide, ecc. Fu soprutezzione ambientaleesigenze.
  2. Migliura significativamentelavàsolidità di u culore,solidità di u culore di sudore, solidità di u culore di freccia bagnata di tinture dirette è tinture reattive.Not influenza a solidità di a luce.
  3. Ovviamente migliora ulavàsolidità di u culore,solidità di u culore di sudoreè a solidità di u culore di soaking di u rossu luminosu reattivuèneru.
  4. EXtremely pocu sbiadimentu di u culore è u cambiamentu di l'ombra di u culore.
  5. Adatta per u prucessu di padding, chì risparmia l'acqua.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Ghjallutrasparentiliquidu
Ionicità: cationicu
valore pH: 5.0±1.0(soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntinutu: 31%
Applicazione: Cuttuni

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

Tintura di i prudutti ausiliarii ponu migliurà l'effettu di u nivellu è a tintura-uptake, etc. We furnisce ausiliari di tintura chìpò esse appiicata indiversi tipi di macchine di tintura.Include: Agente di livellamentu,Agente anti-migrazione, Agente di fissazione, Agente di dispersione, Agente di sapone,Agente di riservazione, Alcali tampone di tinturaèTintura Mordant, etc.

 

FAQ:

1. Avete participatu à a mostra?Chì sò?

A: Avemu avutu participatu à qualchi esibizioni di l'industria di stampa tessili è tintura in Bangladesh, India, Egittu, Turchia, Cina Shanghai è China Guangzhou, etc. Avemu sempre cuncentrazione nantu à l'industria di stampa tessili è tintura.

 

2. Chì sò e sferenze trà i vostri prudutti in l'industria?

A: Avemu assai ausiliarii chì sò persunalizati secondu l'equipaggiu di diversi clienti.Paragunendu cù l'altri prudutti di u mercatu, i nostri prudutti sò cù una pertinenza di l'equipaggiu megliu, stabilità è specificità di l'applicazione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi