• Guangdong Innovative

33154 Ammorbidente (idrofilo, morbido e soffice)

33154 Ammorbidente (idrofilo, morbido e soffice)

Breve descrizione:

33154 hè principalmente cumpostu di cumposti di sali d'ammonium quaternary ester.

Pò esse appiicatu in u prucessu di addolcimentu è u prucessu di lavatu di vestiti per varii tipi di tessuti di cuttuni, lana è mischi, etc., chì ponu efficacemente migliurà a sensazione di a manu è u rendiment.

Rende i tessuti idrofili, morbidi e soffici.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn appartene micca à a cundensazione di l'acidu grassu AEEA.Si adatta à i standard ambientali internaziunali è i requisiti di l'industria tessili.
  2. Eccellente idrofilia.
  3. Confère aux tissus une excellente sensation de main douce et équilibrée.
  4. Bassu ingiallimentu è bassu ingiallimentu fenolicu.
  5. Ampia gamma di applicazioni.
  6. Adatta per u prucessu di imbottitura è immersione.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Pasta gialla chjaru
Ionicità: cationicu
valore pH: 5,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntenutu: 89%
Applicazione: Cotone, lana è mischi, etc.,

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Pruprietà di a fibra di cuttuni

A fibra di cuttuni hè una di e fibre tessili naturali più impurtanti di origine vegetale è cunta circa un terzu di a pruduzzione mundiale tutale di fibre tessili.I fibri di cuttuni crescenu nantu à a superficia di a semente di a pianta di cuttuni.A fibra di cuttuni cuntene 90 ~ 95% cellulosa chì hè un compostu urganicu cù a formula generale (C6H10O5)n.I fibri di cuttuni cuntenenu ancu cera, pectine, acidi organici è sustanzi inorganici chì pruducenu cendra quandu a fibra hè brusgiata.

A cellulosa hè un polimeru lineare di unità 1,4-β-D-glucose liate inseme da ligami di valenza trà l'atomi di carbonu numeru 1 di una molécula di glucose è u numeru 4 d'una altra molécula.U gradu di polimerizazione di a molècula di cellulosa pò esse altu cum'è 10000. I gruppi idrossilici OH chì sporgenu da i lati di a catena di molecule liganu e catene vicine inseme da u ligame di l'idrogenu è formanu microfibrilli simili à nastri chì sò più disposti in blocchi di costruzione più grande di a fibra. .

A fibra di cuttuni hè in parte cristallina è in parte amorfa;u gradu di cristallinità misurata da metudi di raghji X hè trà 70 è 80%.

A sezione trasversale di a fibra di cuttuni s'assumiglia à una forma di "fagioli" induve parechji strati ponu esse ricunnisciuti cusì:

1. U muru di cellula più esterno chì à u turnu hè cumpostu da a cuticule è u muru primariu.A cuticule hè una fina capa di cera è pectine chì copre u muru primariu custituitu da microfibrille di cellulosa.Sti microfibrilli sò disposti in una reta di spirali cù l'orientazione à diritta è a manca.

2. U muru secundariu hè cumpostu di parechji strati cuncentrichi di microfibrilli chì cambianu periodicamente a so orientazione angulare in quantu à l'assi di fibra.

3. U cavu cintrali colapsatu hè lumen custituitu di resti secchi di nucleus cellula è protoplasma.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi