• Guangdong Innovative

44104 Lattice biancu

44104 Lattice biancu

Descrizione breve:

44104 hè cumpostu principarmenti di derivati ​​di polyvinyl acetate.

L'acetate di polivinile pò esse guaritu à a temperatura di l'ambienti per furmà una capa di cura dura.

Hè adattatu per u bordu di sigillatura è per rinfurzà a finitura di vari tipi di tessuti.

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn cuntene APEO, NPEO o formaldehyde, etc. Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.
  2. Cura à a temperatura di l'ambienti.Cura rapida.
  3. Forte forza di ligame.A capa di ligame hà una bona durezza è durabilità è ùn hè micca faciule d'età.
  4. Resistente à alta temperatura.Nisuna ombra cambia in 200 ℃.
  5. Eccellente prestazione di rigidificazione.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Fluid viscoso biancu latti
Ionicità: Anionicu / Nonionicu
valore pH: 6,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Applicazione: Diversi tipi di tessuti

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

I tessili oghje offrenu à i cunsumatori orizzonti infiniti di bellezza, varietà è serviziu.

I novi sviluppi sfidanu constantemente u cunsumadore à cunnosce i so bisogni è i so risorsi, per incuragisce i migliori sforzi di l'industria, è per fà scelte sàviu è penseru.

Inseme cù a bellezza di tessili per u vestitu è ​​l'ambienti, l'adattabilità è u serviziu deve ancu cuncerna u cunsumadore.

Parechje proprietà individuali si combinanu per influenzà a manera in quale un tessulu o un vestitu o un articulu di casa si cumporta in usu è in pulizia.I principali sò:

 

Contenutu di fibra

Un tissu compostu à 100 per centu di una fibra data pò esse espertu di avè qualità diffirenti da un tela di una o più fibre mischiate o in cumminazione.Per esempiu: E qualità di un tela di 100 per centu di sita seranu diffirenti da un tela di 20 per centu di sita è 80 per centu di lana.

 

Custruzzione di filati

I tessuti ponu esse fatti da qualsiasi di i seguenti filati: filamenti o fiocchi;lana o pettinata;cardata o pettinata;relativamente sèmplice;tippi di novità cumplessi;o filati testurizzati.Ogni tipu di custruzzione di filatu cuntribuisce certe qualità à un tela.

 

Custruzzione di tissu

A custruzzione di tela pò esse simplice o cumplessu.Ci hè una varietà di tessuti standard, maglie è altri metudi di fabricazione chì sò diventati familiarizati annantu à l'anni.Ma ogni annu, l'ingegnu designer di tela pò pruduce custruzzioni di tela novi è attraenti.

 

Tintura o stampa

Tintura o stampa di un tessulu furnisce una scelta larga di culori è disinni.A chimica di tintura è l'applicazione propria di tinture à i tessuti ghjucanu una parte impurtante in a satisfaczione chì l'utilizatori ricevenu da i tessuti culurati.

 

Finisci

Parechje fini fisichi è chimichi diffirenti sò appiicati à i tessili per dà li proprietà aghjuntu è desiderate.Puderanu ancu influenzà l'usu è a cura di i tessuti.

 

Disegni Decorativi

I disinni decorattivi ponu esse appiicati à una superficia di tela o cum'è una parte di u tissutu basicu in a custruzzione.Aghjunghjenu interessu è varietà.Parechje disinni dà un rendimentu assai satisfacente in usu è in pulizia;certi disinni ponu limità a vita di usu di un tela.

 

Custruzzione di vestiti

A manera in quale i tessuti sò cumminati in u disignu è a custruzzione di vestiti hè una considerazione assai impurtante per a satisfaczione di u cunsumadore.In più di una tela ben selezziunata, una robba deve avè un tagliu propiu è una bona costura si deve esse satisfacente in usu.

 

Truvate di vestiti è Trim

I risultati è u trim sò impurtanti quant'è u tela stessu in u disignu di a robba.Se u filu di stitching shrinks or interlining bleeds, if the bias or stay tape and the ribbon or embroidery trim does not perform satisfactorily in cleaning, assai o tuttu u valore di a robba hè persa.

Pruprietà di u tessulu pò esse determinate da teste di laboratori, è spessu i risultati sò usati per preparà l'etichette, l'etichetti, è publicità è materiale promozionale nantu à e merchandise tessili.Quessi sò fonti impurtanti di infurmazione attuale per u cunsumadore.

Oghje, a cunniscenza di u cunsumadore cù u mondu di u tessili da a fibra à u pruduttu finitu hè una necessità è ancu un piacè.L'infurmazioni in stu manuale sò stati scelti per u so valore per prumove una cunniscenza prufittuosa cù i tessili d'oghje è per a so utilità per aiutà u cunsumadore à espansione a so cunniscenza in u futuru.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi