• Guangdong Innovative

Categorie è Applicazioni di Cellulase

A cellulasi (β-1, 4-glucan-4-glucan hydrolase) hè un gruppu di enzimi chì degrada a cellulosa per pruduce glucose.Ùn hè micca una sola enzima, ma un sistema enzyme multi-componente sinergicu, chì hè un enzima cumplessu.Il est principalement composé de β-glucanase excisée, de β-glucanase endoexcisée et de β-glucosidase, ainsi que de xylanase à haute activité.Agisce nantu à a cellulosa.È hè u pruduttu chì hè derivatu da a cellulosa.

Pulitura di cuttuni

1.Un altru nomu

In tessiliindustria di stampa è tintura, a cellulase hè ancu chjamata enzima di lucidatura, agenti di clipping è agenti di rimozione di stoffe, etc.

2.Categoria

Attualmente, ci sò dui tipi di cellulase chì sò largamente utilizati.Sò cellulase acidu è cellulase neutru.U so nome hè basatu annantu à u PH necessariu per l'effettu di lucidatura ottimali.

3.Advantages

● Improve a liscia superficia dicuttunie tessuti in fibra di cellulosa.

● Imparts tissus spiciali sensazione manu di drapability.

● Improves u funziunamentu anti-pilling di tissuti.

● Improves l'aspettu lavatu di tissuti.

4.Processu cumuni

(1) Pulitura prima di tintura: L'effettu di lucidatura hè stabile.Ma ùn hà micca effettu nant'à i capelli è i pills prudutte in u prucessu di tintura.Ùn hè bisognu di inattivà solu.

(2) Tintura è lucidatura in u stessu bagnu: a cellulase neutra hè adattata per aduprà in questu prucessu.Si pò salvà tempu è acqua.Ùn hè bisognu di inattivà solu.

(3) Pulitura doputintura: L'effettu di lucidatura serà ridutta per via di l'influenza di coloranti è ausiliarii aghjuntu.Si pò caccià i capelli è pills prudutte in u prucessu di tintura.Hè bisognu à inattivà in u prucessu seguente.U ritmu di rimozione di e bande hè un pocu più altu ch'è i dui prucessi sopra.

Effettu 5.Side

● A forza di i tessuti trattati diminuite.

● A perdita di pisu di i tessuti trattati aumenta.

Wholesale 13178 Neutral Polishing Enzyme Manufacturer and Supplier |Innovative (textile-chem.com)

 


Tempu di Postu: Aug-01-2022