• Guangdong fou

44038 Fa'amoemoe Lautele e Taofia le Mu

44038 Fa'amoemoe Lautele e Taofia le Mu

Fa'amatalaga Puupuu:

44038 vaega autu o se tuufaatasiga faapitoa.

E mafai ona faʻaaogaina i le faʻamaeʻaina o le afi e le tumau mo ie o le cotton, viscose fiber, acrylic, polyester, fulufulu ma a latou faʻafefiloi, ma isi.

Pe a faʻaalia i le afi, o ie e mitiia le 44038 o le a faʻasaʻo ai le carbon dioxide ma nitrogen dioxide, ma isi mea e poloka ai le okesene ma faʻalavelaveina le afi.

 

 


Fa'amatalaga Oloa

Faailoga o oloa

Vaega & Faamanuiaga

  1. Meatotino e mumu mu: O le fa'amumuina o ie fa'agaoioiga e mafai ona ogatusa ma tulafono a le American DOC-FF3-11 (Meto'a fa'amumu tūsa'o) ma le FZ/TO1028-93 (Meto'a mu fa'asaga).
  2. Tuuina atu ie aafiaga lelei e taofia mu.
  3. Faigofie mo le teuina.Faigofie mo faiga.

 

Meatotino masani

Fa'aaliga: Suavai manino le lanu
Ionicity: cationic vaivai
pH taua: 5.0±1.0 (1% vaifofo vai)
Solubility: Solu i le vai
Talosaga: Cotton, viscose fiber, acrylic, polyester, fulufulu ma a latou faʻafefiloi, ma isi.

 

afifi

120kg paelo palasitika, tane IBC & pusa fa'apitoa e avanoa mo filifiliga

 

 

FAUTUAGA:

Fa'avasegaina ma meatotino o alava 'ie

E ui lava i le eseesega o le tino ma le fausaga o loʻo oʻo mai ai ma le vailaʻau o vailaʻau o loʻo faʻaaogaina ai le tekinolosi o le gaosiga o mea ie uma e amata mai i le mea muamua e tasi o fiber.O alava ie ua faauigaina o se meafaitino mata e masani ona faʻaalia i le fetuutuunai, lelei ma le maualuga o le umi i le mafiafia.E tusa ma le 90% o alava uma e muamua milo e fai i vulu, ona liua lea i ie, ae na'o le 7% o alava e fa'aoga sa'o mo le gaosiga o mea e fa'aaogaina.O fa'agasologa o lo'o fa'aaogaina mo le gaosiga o mea ie e mafai ona vaevaeina i ni vaega autu se fa e pei ona taua i lalo:

1. Gaosiga o alava e mafai ona fa'alenatura pe fa'atagata.

2. Gaosiga o vulu pe a iai ni eseesega fa'atekinisi i le milo o le ie, fulufulu mamoe, alava gaosia ma filo fa'afefiloi.

3. Fausiaina o ie lalaga, lalaga ma ie e le i lalagaina, kapeta, upega ma isi mea laupepa.

4. Fa'auma ie e aofia ai le fa'ama'i, vali, lomitusi ma togafitiga fa'apitoa e fa'atatau i le tu'uina atu i le oloa fa'ai'uga mea fa'apitoa e pei o le fa'afefe vai ma mea fa'ama'i ma fibre-retardant.

 

O alava masani e faavasegaina e tusa ma o latou tupuaga.O alava e mafai ona (i) faalenatura, lea e vaevaeina i fualaau faisua, manu ma minerale ma (ii) faia e le tagata, lea e gaosia mai polymers faalenatura po o synthetic, ma isi e pei o le carbon, ceramic ma uʻamea.O lenei fa'avasegaga o lo'o fa'aauau pea ona fa'afouina ona o le aga'i i luma i le gaosiga o alava fa'atagata.

O le fa'aogaina o mea fa'alanu, pe o ni vali po'o ni lanu, i 'ie e mafai ona faia i la'asaga 'ese'ese i luga o le ala e fa'aliliu ai alava i le oloa fa'ai'u.O alava e mafai ona valiina i foliga o le mamafa ma faʻaaoga i le gaosiga o le paolo malo poʻo le melange vulu.I lea tulaga, e tatau ona matua'i fa'aeteete ia aua ne'i fa'aleagaina alava aua e ono fa'alavelave ai le milo.

E tele fa'ata'ita'iga e mafai ona fai mo le vali afi e pei ona ta'ua i lalo:

 

1. Fa'ailogaina o se fa'amama matala o alava e tasi, mo se fa'ata'ita'iga, 100% cotton po'o le 100% fulufulu.Atonu e foliga mai o le tulaga sili lea ona faigofie ae ui i lea, o le fesuiaiga o mea alava e mafai ona mafua ai le fesuisuiai o le lanu e maua i le va o vaega.

2. Fa'ailoga filo fa'afefiloi alava e tutusa fa'apogai e ala i le ituaiga vali e tasi, mo se fa'ata'ita'iga, fa'afefiloi alava cellulose po'o fa'afefiloi alava polotini.O le faigata iinei o le ausia lea o le loloto lanu tutusa i vaega uma.Mo lenei mea vali e tatau ona filifilia faapitoa ina ia tutusa le eseesega i le filo filo.

3. Fa'ailoga filo fa'afefiloi 'ese'ese mea e mafai ai ona maua a'afiaga lanu e ala i le valiina o vaega ta'itasi i se lanu 'ese'ese.I lenei tulaga e tatau ona tuʻuina atu faʻafefiloi filo tutusa aʻo leʻi valiina;e mana'omia pea se toe fa'afefiloi pe a uma ona vali.

4. Fa'ailogaina o filo fa'ale-natura ma filo fa'akomepiuta lea e masani ona fa'afefiloi ai le cotton/polyester, wool/polyester, wool/acrylic and wool/polyamide blends.

O le filifiliga o alava mo nei faʻafefiloi e mafai ona faʻamatalaina e uiga faʻatasi o vaega.O nei fa'afefiloi e fa'atusalia le tele o ie fa'aaogaina mo la'ei ona o le tau maualalo o le gaosiga, uiga lelei lelei, fa'aleleia le tumau ma sili atu le mautu pe a fa'atusatusa i le 100% natura ma 100% synthetic fiber products.


  • Muamua:
  • Sosoo ai:

  • Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou