• Guangdong Innovative

Cosa hè un surfactant?

Surfactant

Surfactant hè un tipu di compostu urganicu.E so proprietà sò assai caratteristiche.È l'applicazione hè assai flessibile è estensiva.Hanu un grande valore praticu.

I tensioattivi sò digià aduprati cum'è decine di reagenti funzionali in a vita di ogni ghjornu è in parechji campi di produzzione industriale è agricula, cum'è emulsionanti, detergenti,agente bagnante, agente penetrante, agente di schiuma, agente solubilizzante, agente dispersante, agente di sospensione, agente di riduzzione di l'acqua di cimentu, addolcitore di tessuti, agente di livellazione, agente di fissazione, fungicida, catalizzatore, agente impermeabile, agente anti-fouling, lubrificante, agenti anti-nebbia acidi, antipolvere agenti, conservanti, agenti di sparghje, agenti addensanti, agenti di diafragma permeable, agenti di flottazione, agenti di stopping-off, agenti di dislocazione di l'oliu è agenti anti-blocking, deodoranti, agenti antistatici è modificatori di superficia, etc.

I tensioattivi sò ancu usati cum'è ausiliari o additivi per esse applicati in l'industrii tradiziunali, cum'è l'alimentariu, a fabricazione di carta, u vetru, a benzina,fibra chimica, tessili, stampa è tintura, pittura à l'oliu, medicina, trasfurmazioni di metalli, novu materiale è architettura, etc.

Ancu s'ellu ùn sò spessu micca u corpu principale di i prudutti industriali, ponu ghjucà un rolu chjave in a produzzione di diversi tipi di prudutti.Ancu s'è u so cunsumu ùn hè micca grande, ponu aumentà i tipi di prudutti, riduce u cunsumu, risparmià energia è migliurà a qualità, etc.

Chimica tessili

Applicazione in tessili

I tensioattivi sò largamente appiicati in l'industria tessili.Per esempiu, in i prucessi di trasfurmazioni di tessili, cum'è a filatura, a fabricazione di filati, a cattura, a tessitura, a maglia, a lavatura, a tintura, a stampa è a finitura, etc., surfactants o ausiliarii cù surfactant cum'è u corpu principale sò usati per migliurà l'efficienza, simplificà u prucessu, migliurà u rendiment è migliurà a qualità.

In l'applicazione attuale, i tensioattivi sò aduprati cum'è detergente, agenti bagnanti, agenti penetranti, emulsionanti, agenti solubilizzanti, agenti spumanti, agenti antischiuma, agenti liscianti, agenti dispersanti, agenti livellanti, agenti ritardanti, agenti di fissazione, agenti di pulitura, addolcitori, antistatici. agenti, agenti waterproof è agenti anti-bacterial, etc. In l 'industria tessili, surfactants nonionic sò usati u più prestu.Ancu s'è u so cunsumu hè diminuitu gradualmente in l'ultimi anni, hè sempre assai grande cumparatu cù altri dipartimenti industriali.I tensioattivi non ionici sò largamente applicati cum'è agenti solubilizzanti, detergenti, agenti bagnanti, agenti disperdenti, emulsionanti,agente di livellu, agenti di scorrimentu, agenti ammorbidenti è agenti antistatici, etc.

Surfactants anionicu sò principarmenti usati com'è detergente, agenti penetranti, agenti di umidità, emulsionanti è agenti di dispersione, etc. Perchè e fibre sò più caricate negativamente, cusì i surfactants cationici ponu esse fermamente adsorbiti nantu à a tela.Sò cumunimenti usati cum'è addolcitore di tela, agenti di leveling, agenti impermeable, agenti antistatici è agenti di fissazione, etc. Surfactants anfoteri sò generalmente usati cum'è agenti di leveling, softener di tissuti è agenti antistatici per i tinti cumplessi di metalli.

Ausiliari

Wholesale 45404 Agente di Finitura Multifunzionale (Per fibre chimiche) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: Jul-11-2022