• Guangdong Innovative

A Fibra Respiratoria - Jutecell

Jutecell hè un novu tipu difibra di cellulosasviluppatu da un trattamentu tecnicu speciale di u juta è u kenaf cum'è materie prime, chì supera i svantaghji di fibre naturali di canapa, cum'è duru, grossu, curtu è pruriginosa à a pelle è mantene e caratteristiche originali di fibre naturali di canapa, cum'è igroscòpichi, traspiranti, bacteriostatici è muffa. - prova, etc.

Fibra di Jutecell

Prestazione di Jutecell

1.Apparizione

Ci sò parechje strisce irregulari è distribuite continuamente di diverse sfumature in u latu longitudinale.A sezione trasversale hè apprussimativa à a forma C irregular.U bordu hà cuncavi è cunvessu irregolari profondi.I tessuti fatti di stu tipu di fibre cù una forma di sezione trasversale cusì unica anu una bona permeabilità à l'aria è l'assorbimentu di l'umidità è a sudorazione.

2.Forza pruprietà

A forza di frattura in u statu seccu hè simile à quella di a fibra di viscosa.A forza di frattura in u statu umitu hè 1,4 volte di quella di a fibra di viscosa.L'allungamentu à a rottura in u statu seccu è umitu sia hè più chjucu cà quellu di a fibra di viscosa.A dimensione iniziale in u statu seccu è umitu hè più altu ch'è quellu di a fibra di viscosa, chì hè 1,1 ~ 1,2 volte di quella di fibra di viscosa.Questu significa chì sottu a cundizione di una piccula deformazione, a resistenza à a deformazione di Jutecell hè megliu cà quella di fibra di viscosa è a stabilità di a forma di u so pruduttu finitu hè megliu cà quella di fibra di viscosa.

3.Recuperazione di l'umidità

A so ricuperazione di l'umidità hè 12,86%, chì hè vicinu àfibra di viscosa.Mostra chì Jutecell hà una bona igroscopicità è un picculu effettu elettrostaticu, chì hè utile à a trasfurmazioni di tessili.È i prudutti finiti anu una bona vestibilità.

4.Friction performance

I coefficienti di attritu staticu è dinamicu sò più grande di quellu di a fibra di viscosa.Questu significa chì a so forza cohesive hè megliu cà a fibra di viscosa.Ma a liscia hè più povera di a fibra di viscosa.In u prucessu di filatura, duvemu attente à a selezzione di guide di filati di diversi materiali per migliurà a prestazione di attritu di Jutecell.

5.Crimp pruprietà

U percentualità di crimpatura, l'elasticità di crimpatura è u percentualità di crimp residuale sò tutti più chjuchi di quellu di a fibra di viscosa, chì significa chì a resistenza di crimpatura è a capacità di ricuperazione di a crimpatura sò tutti più poveri di quellu di a fibra di viscosa.

6.Spettru di absorption infrared

U spettru di assorbimentu infrared hè basamente simili à quellu di a fibra di viscosa.Havi una banda di spettru cù caratteristiche tipiche di fibra di cellulosa.

Tissu fibre Jutecell

E caratteristiche di Jutecell

1.Materia prima hè canapa naturali rinnuvevule.Verde è ecologicu.

2.Ha una forma di sezione cava simile à a fibra di canapa cruda.

3.Ha proprietà bacteriostatiche naturali.Anti-bacterial è a prova di muffa.

4.Skin-friendly.Eccellente assorbimentu di umidità è permeabilità di l'aria.Bon rendiment di drenaje.

5.Plump è round fabric texture.Sensazione di manu secca è liscia.Lustru brillanti è brillanti.Salute è di moda.

Tela di fibra di Jutecell

Applicazione di Jutecell

1.Tessili di vestiti: Biancheria intima, custumi, tissutu di vestiti d'affari di alta qualità.

2.Famigliatessili: Tela decorativa, cum'è lenzuola, coprilettu, coperchio per divani, cortina, tovaglia, antependium, napkin è tovagliola, etc.

3.Medical nonwovens: i prudutti d'igiene di l'Hospital, diaper speciale per i malati cù incontinenza urinaria è slip, etc. Bandages, tissuti è materiali di vestizione di ferita, etc.

4.Tessili medicale: vestitu di l'ospedale, vestiti protettivi, pullover di duttore, cappucciu chirurgicu, maschera chirurgica, asciugamani chirurgici, vestiti chirurgici, lenzuola è cuscini, etc.

Wholesale 60742 Silicone Softener (Hydrophilic & Deepening) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: Aug-08-2022