• Guangdong Innovative

Hè prublema di sgrassà i tessuti di fibra chimica?Hè inefficace o ecologicu?

A ricuperazione di l'umidità è a permittività di e fibre chimiche (cum'è poliester, vinylon,fibra acrilicaè nylon, etc.) sò più bassi.Ma u coefficient di attritu hè più altu.L'attrito constante durante a filatura è u tissutu crea assai elettricità statica.Hè necessariu di prevene è eliminà l'accumulazione di l'electricità statica, è à u stessu tempu per impartisce a fibra liscia è dolcezza, per chì u prucessu pò andà bè.Per quessa, ci vole à aduprà oliu spinning.

Cù u sviluppu di varietà di fibra chimica è a migliione di l'oliu di filatura di fibre chimiche è u prucessu di tissitura, a terra grassa chì resta nantu à i tessuti di fibre chimiche (cum'è l'oliu di filatura è l'oliu di tessitura) hà cambiatu assai.L'oliu di filatura è l'oliu di tessitura utilizati da ogni fabbrica sò diffirenti.In l'ultimi anni, i machini tessili si sò sviluppati rapidamente.A dosa di oliu aumenta in cunseguenza.Alcune fabbriche anu perseguitu un grande pesu di tessuti di maglia di fibra chimica unilateralmente, cusì anu aumentatu a dosa di oliu.Inoltre, certi tessili di fibra chimica sò posti fora, cuparti in assai contaminazione di terra è oliu.Tutti questi anu purtatu certe difficultà à u prucessu di sgrassamentupretrattamentuprima di tintura è finitura.

Cuttuni

À propositu di l'agente sgrassante

Agente sgrassantehè stata appiicata cum'è ausiliari tessili per un bellu pezzu, chì hè natu à u stessu tempu cù tessuti di fibra chimica.Ma ci hè menu di sviluppu o di ricerca di l'applicazione.Cù l'emergenza cuntinuu di novi prudutti di fibra chimica, ci sò ancu di più è più agenti oliu applicati in fibre chimiche.Cusì, l'agente di sgrassante hè obligatu à esse sviluppatu.È deve risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente, conservazione di l'energia è riduzione di emissioni.

U principiu di l'agente di sgrassante per sguassà e macchie d'oliu hè l'efficienza cumpleta di surfactant è detergente, cum'è bagnante, penetrante, emulsionante, disperse è lavatu.L'Agente Sgrassante è Scouring Eco-friendly 11004-120 di Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd. hè principalmente fattu di tensioattivi speciali.Hà un eccellente effettu di trattamentu per a terra grassa nantu à e fibre chimiche ordinarie.Hè soprattuttu adattatu per i tessuti di fibri chimichi ordinali è i so mischi.

11004-120-Agente sgrassante e sgrassante

Caratteristiche di u produttu

(1) Effettu di grassu significativu

Eccellente prestazione di emulsionante, sgrassante, disperdente, lavatrice, bagnante e penetrante.

(2) Eccellente effettu anti-macchia

Pruprietà ligera.Eccellente effettu di caccià a terra grassa senza dannà e fibre.

(3) Improves l'effettu di scouring sussegwenti

Aggiuntu in u prucessu di creazione di tela grisa chì cuntene spandex, cum'è Lycra, etc. pò migliurà l'effettu di scorrimentu dopu.

(4) Pruduttu verde

Biodegradable.Ùn cuntene micca APEO.Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.

Chimica tessili

Tempu di pubblicazione: 14 settembre 2020