• Guangdong Innovative

46509 Polvere disperdente

46509 Polvere disperdente

Descrizione breve:

46509 hè principalmente cumpostu di derivati ​​sulfonate.

Havi un effettu dispersing è solubilizing per i tinti dispersi, chì ponu migliurà a stabilità di u bagnu di tintura è impediscenu a coagulazione di tinture.

Hè adattatu per vari tipi di tessuti di poliester, lana, nylon, acrilicu è e so miscele, etc.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Eccellente stabilità è dispersità.Pò esse usatu cum'è colloide protettivu in u prucessu di tintura.
  2. Stabile in l'acidu, l'alkali, l'elettroliti è l'acqua dura.
  3. Solute facilmente in acqua.Scuma bassa.
  4. Facile à aduprà.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Polvere giallastra-marrone
Ionicità: Anionicu
valore pH: 7,5 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Applicazione: Poliester, lana, nylon, acrilico è i so mischi, etc.

 

Pacchettu

Tamburu di cartone da 50 kg è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Principi di tintura

L'ughjettu di a tintura hè di pruduce una colorazione uniforme di un sustrato di solitu per currisponde à un culore preselettu.U culore deve esse uniformi in tuttu u sustrato è esse di un ombra solidu senza unlevelness o cambià in ombra nantu à tuttu u sustrato.Ci sò parechji fatturi chì influenzeranu l'apparizione di l'ombra finale, cumprese: a struttura di u sustrato, a custruzzione di u sustrato (chimicu è fisicu), pretrattamenti applicati à u sustrato prima di tintura è post-trattamenti applicati dopu a tintura. prucessu.L'applicazione di u culore pò esse ottenuta da una quantità di metudi, ma i trè metudi più cumuni sò a tintura d'exhaust (batch), cuntinuu (padding) è stampa.

 

 

Tinture di tina

Questi coloranti sò essenzialmente insolubili in acqua è cuntenenu almenu dui gruppi carbonilici (C=O) chì permettenu à i tinti per esse cunvertiti per mezu di riduzzione in cundizioni alcaline in un "leuco compostu" soluble in acqua.Hè in questa forma chì u tintu hè assorbita da a cellulosa;dopu à l'ossidazione successiva, u compostu di leuco rigenera a forma parentale, u tintu insolubile di tina, in a fibra.

U tintu naturali più impurtante hè Indigo o Indigotin chì si trova cum'è u so glucoside, Indican, in diverse spezie di a pianta indigofera indigofera.I tinti di tina sò usati induve sò richieste assai elevate proprietà di solidità à a luce è à l'umidità.

I derivati ​​di l'indigo, soprattuttu alogenati (in particulare i sostituenti bromo) furniscenu altre classi di tintura di tina cumpresi: indigoide è tioindigoide, antraquinone (indanthrone, flavanthrone, pyranthone, acylaminoanthraquinone, anthrimide, dibenzathrone è carbazole).


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi