• Guangdong Innovative

44072 Resina rinforzante

44072 Resina rinforzante

Descrizione breve:

44072 cumpunente principale hè derivati ​​​​acrilate.

In u prucessu di trattamentu termale, pò reticulà da ellu stessu per furmà una film nantu à a superficia di i tessuti è migliurà a struttura di i tessuti, chì rende i tessuti rigidi.

Pò esse appiicata in u prucessu di finitura di stiffening per i tessuti di poliester, nylon, cuttuni è i so mischi, etc., chì rende i tessuti rigidi.

 

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn cuntene formaldehyde.Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.
  2. Eccellente effettu rinforzante.
  3. Bona reattività.Pò esse reticulatu da sè stessu senza aduprà inseme cù agenti di cura.
  4. Eccellente capacità di penetrazione.Pò esse assorbutu uniformemente da i tessuti.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente giallu chjaru
Ionicità: Anionicu
valore pH: 9,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntenutu: 23 ~ 24%
Applicazione: Poliester, nylon, cuttuni è i so mischi, etc.

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Pruprietà di a fibra di cuttuni

A fibra di cuttuni hè una di e fibre tessili naturali più impurtanti di origine vegetale è cunta circa un terzu di a pruduzzione mundiale tutale di fibre tessili.Fibre di cuttuni crescenu nantu à a superficia di a sumente di a pianta di cuttuni.A fibra di cuttuni cuntene 90 ~ 95% cellulosa chì hè un compostu urganicu cù a formula generale (C6H10O5)n.I fibri di cuttuni cuntenenu ancu cera, pectine, acidi organici è sustanzi inorganici chì pruducenu cendra quandu a fibra hè brusgiata.

A cellulosa hè un polimeru lineare di unità 1,4-β-D-glucose liate inseme da ligami di valenza trà l'atomi di carbonu numeru 1 di una molécula di glucose è u numeru 4 d'una altra molécula.U gradu di polimerizazione di a molècula di cellulosa pò esse altu cum'è 10000. I gruppi idrossilici OH chì sporgenu da i lati di a catena di molecule liganu e catene vicine inseme da u ligame di l'idrogenu è formanu microfibrilli simili à nastri chì sò più disposti in blocchi di costruzione più grande di a fibra. .

A fibra di cuttuni hè in parte cristallina è in parte amorfa;u gradu di cristallinità misurata da metudi di raghji X hè trà 70 è 80%.

A sezione trasversale di a fibra di cuttuni s'assumiglia à una forma di "fagioli" induve parechji strati ponu esse ricunnisciuti cusì:

1. U muru di cellula più esterno chì à u turnu hè cumpostu da a cuticule è u muru primariu.A cuticule hè una fina capa di cera è pectine chì copre u muru primariu custituitu da microfibrille di cellulosa.Sti microfibrilli sò disposti in una reta di spirali cù l'orientazione à diritta è a manca.

2. U muru secundariu hè cumpostu di parechji strati cuncentrichi di microfibrilli chì cambianu periodicamente a so orientazione angulare in quantu à l'assi di fibra.

3. U cavu cintrali colapsatu hè lumen custituitu di resti secchi di nucleus cellula è protoplasma.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi