• Guangdong Innovative

23031-50 Agente di riservazione (Adatta per nylon)

23031-50 Agente di riservazione (Adatta per nylon)

Descrizione breve:

23031-50 hè uncompostu di estere urganicu.

As a temperatura aumenta, gradualmente decumpone l'acidi organiciper diminuisce u valore di pH di u bagnu di tintura, chì rende e fibre tinte lentamente è ottene un megliu effettu leveling.

It hè adattatu per i tessuti di nylon è mischi di nylon.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Cuntrolla a velocità di tintura aumentendu a temperatura di u bagnu di tintura è diminuendu u valore di pH.Cun aumenta u rendiment di leveling èriproducibilità.
  2. Shortens tempu di cresce temperature à cresce efficienza.
  3. Ediminuisce in modu efficace a tinturaanormalitàcausatu da fibreabsurbing tinte rapidamente.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente incolore à giallu chjaru
Ionicità: ———-
valore pH: 7.0±1.0(0.soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Applicazione: Nylon è mischi di nylon.

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

Avemu un centru di R&D chimicu ausiliariu tessili, chì furnisce prudutti maturi per l'industria di tintura tessili. We sòcapaci di ottenedaR&D per cresce a produzzione di a maiò parte di l'ausiliari tessiliies.pgamma di prudutticopertaspretrattamentu, tintura è finitura.Attualmentei nostripruduzzione annualehè finitu30.000 tunnillati, di quali addolcitore d'oliu di siliconehè più cà10.000 tunnillati.

 

Tintura di i prudutti ausiliarii ponu migliurà l'effettu di u nivellu è a tintura-uptake, etc. We furnisce ausiliari di tintura chìpò esse appiicata indiversi tipi di macchine di tintura.Include: Agente di livellamentu,Agente anti-migrazione, Agente di fissazione, Agente di dispersione, Agente di sapone,Agente di riservazione, Alcali tampone di tinturaèTintura Mordant, etc.

 

FAQ:

1. Chì sò i vostri piani di lanciu di novu pruduttu?

A: In generale, u nostru prucessu hè u seguente:

1AS50 Agente di Rilascio di Acidu

2. Chì l'ispezione di fabbrica di terzu hà passatu a vostra cumpagnia?

A: ALIBABA, MADE-IN-CHINA è SGS hà visitatu a nostra fabbrica è hà avutu l'ispezione.Avemu digià statu certificatu cum'è fabricatore qualificatu da elli.

 

Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd hè impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita è i servizii per l'ausiliari di tintura tessili è finitura.Inoltre pudemu furnisce i clienti cù prudutti persunalizati, suluzioni è cunsultazione tecnicu, etc. Avemu successivamente ottenutu a certificazione di National High-tech Enterprise è ISO9001: 2015 Quality Management System Certification.Avemu una basa di pruduzzione muderna chì copre una superficie di circa 27.000 metri quadrati, chì hè dotata di equipaghji di pruduzzione avanzati è strutture di prova sperimentale.In u 2020, avemu pigliatu un terrenu di 47.000 metri quadrati è prughjettatu di custruisce una nova basa di produzzione per risponde à una più grande dumanda di pruduzzione.Serà una basa solida per u sviluppu ulteriore!

Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd hà sempre aderitu à a linea di "Innuvazione Tecnica", cù u scopu di "Serviziu Prompt & Qualità Stabile" è a filosofia di funziunamentu di "A Qualità crea valore.A tecnulugia assicura u serviziu ".Avemu investitu continuamente assai in ricerca è sviluppu è assuciatu alcuni esperti, prufessori è squadre prufessiunali di l'università rinumati in l'industria cum'è u cunsultore per stabilisce un sistema cumpletu di ricerca è sviluppu di produttu.Avemu ottenutu una quantità di brevetti d'invenzione.In particulare, avemu fattu un grande avanzu in i prudutti di silicone.Migliuremu constantemente l'aspettu avanti, l'adattabilità, a stabilità è a sicurezza di i nostri prudutti per suddisfà a ricerca di l'imprese di stampa è di tintura di prudutti d'alta qualità è di altu valore aghjuntu.Cusì a nostra cumpagnia hà guadagnatu una certa quota di mercatu è visibilità di l'industria.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi