• Guangdong Innovative

22118 Agente di livellamentu di dispersione di alta cuncentrazione

22118 Agente di livellamentu di dispersione di alta cuncentrazione

Descrizione breve:

22118 hè principalmente cumpostu di oderivati ​​di l'ester leati.

Oderivatu di l'ester di leatus anu affinità per a fibra di poliester, chì pò cumminà cù a fibra di poliester per rallentà a tintura di tinture è rende e fibre tinte uniformemente per ottene u scopu di a tintura di u nivellu.

Hè principalmente appiicata inalta temperaturaè altutintura à pressioneprucessu per i tessuti di fibre di poliester è mischi di poliester, etc.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn cuntene APEO o PAH, etc.Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.
  2. Eprestazioni di livellu xcellente.Cun accurtà u tempu di tintura, migliurà a produzzioneefficienzaè risparmià energia.
  3. Forte capacità di ritardà.Pò diminuisce efficacemente l'itasso di tintura inizialeè risolve i prublemi di difetti di tintura causati da un-simultaneatintura di tinture miste.
  4. Eschiuma estremamente bassa.No bisognu di aghjunghje un agente antischiuma.Reduce macchie di silicone nantu à a tela èa contaminazioneà l'equipaggiu.
  5. Migliora a prestazione di l'applicazione di tinture disperse, in particulare l'effettu di l'usu di coloranti di bassa gamma.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente giallu
Ionicità: Anionicu / Nonionicu
valore pH: 6.0±1.0(soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntinutu: 80%
Applicazione: Fibre di poliester è mischi di poliester, etc.

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

CONSIGLI:

Principi di tintura

L'ughjettu di a tintura hè di pruduce una colorazione uniforme di un sustrato di solitu per currisponde à un culore preselettu.U culore deve esse uniformi in tuttu u sustrato è esse di un ombra solidu senza unlevelness o cambià in ombra nantu à tuttu u sustrato.Ci sò parechji fatturi chì influenzeranu l'apparizione di l'ombra finale, cumprese: a struttura di u sustrato, a custruzzione di u sustrato (chimicu è fisicu), pretrattamenti applicati à u sustrato prima di tintura è post-trattamenti applicati dopu a tintura. prucessu.L'applicazione di u culore pò esse ottenuta da una quantità di metudi, ma i trè metudi più cumuni sò a tintura d'exhaust (batch), cuntinuu (padding) è stampa.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi