• Guangdong fou

14064-75 High Concentration Deoxygenizing Enzyme

14064-75 High Concentration Deoxygenizing Enzyme

Fa'amatalaga Puupuu:

14064-75 o lo'o fa'apipi'iina i le catalase.

Ce mafai e le atalase ona vave fa'apala le hydrogen peroxyide i le okesene ma le vai e aunoa ma le a'afiaina o vali po'o alava.

Ie mafai ona fa'aoga mo le aveese o totoe o le hydrogen peroxyide pe a mae'a le fa'amama o le okesene mo ie e fa'afefiloi i le cotton ma le cotton.


Fa'amatalaga Oloa

Faailoga o oloa

Vaega & Faamanuiaga

  1. Raveese le hydrogen peroxide o totoe.
  2. No mana'omia ona fa'amama pe a uma ona fa'agaoioi e ala ile fa'a'ese'ese ole enzyme.Cse fa'aopopoga vali mo le vali sa'o.
  3. Ne a'afia ai le valivali. 
  4. Rfa'aitiitia taimi fufulu.Se maua ai le malosi ma fa'aitiitia ai le tau.
  5. Wfa'aogaina le tele ole vevela ma le tau o le pH.

 

Meatotino masani

Fa'aaliga: Suavai malamalama lanu enaena
Ionicity: Naniani
pH taua: 5.0±1.0(1% vaifofo vai)
Solubility: Ssu'esu'e ile vai
Talosaga: O lo'o tu'ufa'atasia le cotton ma le cotton

 

afifi

120kg paelo palasitika, tane IBC & pusa fa'apitoa e avanoa mo filifiliga

 

FAUTUAGA:

Fa'avasegaina ma meatotino o alava 'ie

E ui lava i le eseesega o le tino ma le fausaga o loʻo oʻo mai ai ma le vailaʻau o vailaʻau o loʻo faʻaaogaina ai le tekinolosi o le gaosiga o mea ie uma e amata mai i le mea muamua e tasi o fiber.O alava ie ua faauigaina o se meafaitino mata e masani ona faʻaalia i le fetuutuunai, lelei ma le maualuga o le umi i le mafiafia.E tusa ma le 90% o alava uma e muamua milo e fai i vulu, ona liua lea i ie, ae na'o le 7% o alava e fa'aoga sa'o mo le gaosiga o mea e fa'aaogaina.O fa'agasologa o lo'o fa'aaogaina mo le gaosiga o mea ie e mafai ona vaevaeina i ni vaega autu se fa e pei ona taua i lalo:

1. Gaosiga o alava e mafai ona fa'alenatura pe fa'atagata.

2. Gaosiga o vulu pe a iai ni eseesega fa'atekinisi i le milo o le ie, fulufulu mamoe, alava gaosia ma filo fa'afefiloi.

3. Fausiaina o ie lalaga, lalaga ma ie e le i lalagaina, kapeta, upega ma isi mea laupepa.

4. Fa'auma ie e aofia ai le fa'ama'i, vali, lomitusi ma togafitiga fa'apitoa e fa'atatau i le tu'uina atu i le oloa fa'ai'uga mea fa'apitoa e pei o le fa'afefe vai ma mea fa'ama'i ma fibre-retardant.

 

O alava masani e faavasegaina e tusa ma o latou tupuaga.O alava e mafai ona (i) faalenatura, lea e vaevaeina i fualaau faisua, manu ma minerale ma (ii) faia e le tagata, lea e gaosia mai polymers faalenatura po o synthetic, ma isi e pei o le carbon, ceramic ma uʻamea.O lenei fa'avasegaga o lo'o fa'aauau pea ona fa'afouina ona o le aga'i i luma i le gaosiga o alava fa'atagata.

O le fa'aogaina o mea fa'alanu, pe o ni vali po'o ni lanu, i 'ie e mafai ona faia i la'asaga 'ese'ese i luga o le ala e fa'aliliu ai alava i le oloa fa'ai'u.O alava e mafai ona valiina i foliga o le mamafa ma faʻaaoga i le gaosiga o le paolo malo poʻo le melange vulu.I lea tulaga, e tatau ona matua'i fa'aeteete ia aua ne'i fa'aleagaina alava aua e ono fa'alavelave ai le milo.

E tele fa'ata'ita'iga e mafai ona fai mo le vali afi e pei ona ta'ua i lalo:

 

1. Fa'ailogaina o se fa'amama matala o alava e tasi, mo se fa'ata'ita'iga, 100% cotton po'o le 100% fulufulu.Atonu e foliga mai o le tulaga sili lea ona faigofie ae ui i lea, o le fesuiaiga o mea alava e mafai ona mafua ai le fesuisuiai o le lanu e maua i le va o vaega.

2. Fa'ailoga filo fa'afefiloi alava e tutusa fa'apogai e ala i le ituaiga vali e tasi, mo se fa'ata'ita'iga, fa'afefiloi alava cellulose po'o fa'afefiloi alava polotini.O le faigata iinei o le ausia lea o le loloto lanu tutusa i vaega uma.Mo lenei mea vali e tatau ona filifilia faapitoa ina ia tutusa le eseesega i le filo filo.

3. Fa'ailoga filo fa'afefiloi 'ese'ese mea e mafai ai ona maua a'afiaga lanu e ala i le valiina o vaega ta'itasi i se lanu 'ese'ese.I lenei tulaga e tatau ona tuʻuina atu faʻafefiloi filo tutusa aʻo leʻi valiina;e mana'omia pea se toe fa'afefiloi pe a uma ona vali.

4. Fa'ailogaina o filo fa'ale-natura ma filo fa'akomepiuta lea e masani ona fa'afefiloi ai le cotton/polyester, wool/polyester, wool/acrylic and wool/polyamide blends.

O le filifiliga o alava mo nei faʻafefiloi e mafai ona faʻamatalaina e uiga faʻatasi o vaega.O nei fa'afefiloi e fa'atusalia le tele o ie fa'aaogaina mo la'ei ona o le tau maualalo o le gaosiga, uiga lelei lelei, fa'aleleia le tumau ma sili atu le mautu pe a fa'atusatusa i le 100% natura ma 100% synthetic fiber products.


  • Muamua:
  • Sosoo ai:

  • Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou