• Guangdong Innovative

Dieci tipi di prucessu di finitura, sapete di elli?

Cuncepimentu

U prucessu di finitura hè u metudu di trattamentu tecnicu per impartisce l'effettu di u culore di i tessuti, l'effettu di a forma liscia, a siesta è a rigidità, etc.) è l'effettu praticu (impervious à l'acqua, non-felting, non-ironing, anti-moth è resistente à u focu, etc.). ).TessiliA finitura hè un prucessu di migliurà l'aspettu è l'abbattimentu manuale di i tessuti, rinfurzà a portabilità è l'usabilità o dà à i tessuti funzioni speciale per metudi chimichi o fisichi.Hè u prucessu di "icing on the cake" per i tessili.

I metudi di finitura ponu esse divisi in finitura fisica / meccanica è finitura chimica.Sicondu u scopu sfarente è i risultati di finitura, pò esse divisu in finitura basica, finitura esterna è finitura funziunale.

prucessu di finitura

U scopu di a finitura

  1. Fate a larghezza di tessili pulita è uniforme è mantene a stabilità di a dimensione è a forma.Cum'è tendering, shrinkproofing meccanicu o chimicu, increse-resist and heat setting, etc.
  2. Migliurà l'aspettu di i tessili, cumpresu migliurà u lustre è u biancu di u tessulu o riduce a superficia di u tessili.Cum'è sbiancatura, calandratura, schiaritura, embossing, sabbiatura è feltratura, etc.
  3. Migliurà a sensazione di a manu di tessili, principalmente aduprendu metudi chimichi o meccanichi per impartisce tessili morbidi, lisci, grassi, rigidi, sottili o grossi.sensazione di manu.Cum'è ammollimentu, stiffening è weightening, etc.
  4. Migliurà a durabilità di i tessili, principarmenti aduprendu metudi chimichi per prevene a luce di u sole, l'atmosfera o i microorganismi chì dannu o erodenu e fibre è allargà a vita di i tessili.Cum'è una finitura anti-muffa è una finitura a prova di muffa, etc.
  5. Impartite i tessili prestazione speciale, cumprese prestazioni protettive o altre funzioni speciali.Cum'è ritardante di fiamma, anti-bacterial, idrorepellente, oliu repellent, ultraviolet-proof è anti-static, etc.

Finitura tessili

Diversi tipi di prucessu di finitura

1.Preretrazione:

Hè u prucessu per riduce a rata di ritirata chì usa u metudu fisicu per riduce a cuntrazione di u tissu dopu a soa.

2.Tentering:

Hè u prucessu di prufittà di a plasticità di fibri, cum'è a fibra di cellulosa, a sita è a lana, etc., in cundizioni umidi, per tenter gradualmente u tela à a dimensione necessaria per l'asciugatura, per chì a dimensione è a forma di u tela hè stabile.

Tentering

3.Dimensioni:

Il s'agit du processus de finition qui permet d'obtenir une manette épaisse et un effet rigide en plongeant les tissus dans l'encollage et ensuite en séchant.

4.Set di calore:

Hè u prucessu per mantene a stabilità di a forma è a dimensione di a fibra termoplastica, mischi o intertexture.Hè principarmenti utilizatu per trasfurmà fibri sintetici è mischii, cum'è nylon o poliester, etc., chì sò faciuli di riduzzione è deformazione dopu riscaldamentu.U prucessu di cunfigurazione di u calore pò migliurà a stabilità dimensionale di u tessulu è rende a manu più rigida.

Tintura

5. Imbiancatura:

Hè u prucessu di prufittà di u principiu di u culore cumplementarii di a luce per aumentà a bianchezza di tessili, cumpresi dui metudi, cum'è l'aghjunzione di l'ombra blu è l'imbiancatura fluorescente.

6.Calendering, lightening, embossing:

A calandratura hè u prucessu per prufittà di a plasticità di e fibre in cundizioni calde è umide per allistà è rotulà a superficia tessili o stende parallella twill fine, chì aumenta u lustre di tessili.

L'alleggeramentu hè a calandratura nantu à i tessuti da rulli riscaldati elettricamente.

L'embossing hè aduprendu rulli d'acciaio è morbidi incisi cù mudelli per stampà mudelli brillanti nantu à tessili in cundizione di imbottitura riscaldante.

7.Livellatura:

U prucessu di sabbiatura pò fà chì i filati di urdimentu è i filati di trama producianu a siesta simultaneamente è a pelusa hè corta è densa.

Sanding

8. Fluffing:

U prucessu di fluffing hè principalmente appiicatu in tela di lana, tela di fibra acrilica è tela di cuttuni, etc. A capa di fluffing pò migliurà u calore di u tela, migliurà a so apparenza è dà un manicu suave.

9, taglio:

Hè u prucessu di utilizà a macchina di cropping per sguassà fuzz indesiderati da a superficia di u tessulu, chì hè di rende u tessulu di grana tessitura chjaru, a superficia di u tessulu liscia, o di fà i tessuti fluffing o napping fabrics superficia pulita.In generale, i prudutti di lana, velluto, pelliccia artificiale è tappeti necessitanu di tosatura.

Tagliatura

10. Ammollimentu:

Ci hè dui metudi di finitura suave: cum'è finitura meccanica è finitura chimica.U metudu meccanicu hè di freccia ripetutamente è curvate a tela.Ma l'effettu finitu ùn hè micca bonu.È u metudu chimicu hè di aghjunghjeammorbidentenantu à u tessulu per diminuisce u coefficiente di attritu trà a fibra è u filatu, in modu di guadagnà una sensazione di manu morbida è liscia.L'effettu di finitura hè significativu.

Wholesale 72003 Oliu di Silicone (Idrofilu & Soft) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di post: Jul-19-2022