• Guangdong Innovative

Fibra di cellulosa rigenerata di novu tipu - Fibra di Taly

Cosa hè a fibra Taly?

A fibra di Taly hè un tipu di fibra di cellulosa regenerata cù proprietà eccellenti chì hè prodotta da American Taly Company.Ùn hà micca solu un'eccellente igroscopicità è cunsulazione cum'è a fibra di cellulosa tradiziunale, ma hà ancu a funzione unica di l'autopulizia naturale è a pruprietà resistente à e macchie d'oliu.Utissutrattatu cun ellu hè dolce.In cunfrontu cù u tela di sita, hè più brillanti.Hà e caratteristiche di l'absorzione di l'umidità, a respirabilità, a dimensione stabile, u culore luminoso è a bona drapability, etc. Tessuti mischiati di fibra Taly cù tutti i tipi di fibre sò ricchi di variità.Ùn sò micca solu cool per usà, ma ancu ùn sò micca bisognu di lavà cù detergente o agenti di sbiancante dopu purtate.I macchi d'oliu ponu esse lavati solu in acqua pulita.Paragunendu cù altre fibre, a fibra TaIy hà una alta funziunalità, una bona permeabilità à l'aria, una resistenza unica è una forza forte.Cusì hè largamente appiicata in l'industria tessili è vestiti.

Fibra

U rendiment è e caratteristiche di Taly Fiber

1.Fibra Taly hè un tipu di fibra cellulosa di novu tipu.Hè un tipu di fibra di cellulosa rigenerata cù proprietà eccellenti chì hè fatta di polpa di pinu biancu 100% pura è trasfurmata da a tecnica di fabricazione simile à a fibra Tencel.

2.A sezione trasversale di a fibra Taly hè circular o quasi ellittica cù forma di zigzag.A so superficia è a strata interna anu diverse caratteristiche strutturali.A struttura di a superficia hè più stretta è liscia.A struttura di a capa interna hè più larga cù più interspazi.

3.On a superficia longitudinale di fibre Taly, ci sò grooves di differente prufundità è uni pochi di picculi protrusioni.A causa di stu tipu di struttura, ci sò assai spazii in a struttura interna di filati è tessuti, chì hè benefica per migliurà l'assorbimentu di l'umidità è a permeabilità di l'aria di i tessuti.

Fibra 4.Taly hà a listessa struttura di sistema di cristalli cum'è fibra Tencel, fibra Richcel è fibra Modal, ecc.

5.Taly fibra appartene à a fibra cellulosa regenerated.Le grandi molecole contengono molti gruppi idrofili.Havi una ricuperazione di l'umidità elevata, una migliore igroscopicità, una velocità di adsorzione di umidità più veloce, un forte effettu capillare è una bona permeabilità di l'aria.A superficia di a fibra pò esse secca per assicurà a vestibilità còmoda di a ropa.

6.The resistenza massa specifichi di fibra Taly hè paragunabbili à quellu di fibra Tencel, più altu di fibra Modal è più bassu di fibra Richcel.A superficia di a fibra di Taly hà un certu coefficient d'attrito.Ci hè una bona forza di cohesione trà e fibre.Cusì ùn hè micca faciule generà l'electricità statica durante a filatura.Hà una excelente spinnability.

7.Taly fibre hà bètinturaprestazione.I stessi tinti usati per a fibra di viscosa pò esse usatu per a fibra Taly.Hà un culore di tintura brillanti è una bona solidità di u culore.L'assunzione di tintura hè alta.Ùn hè micca faciule di fade.È a stabilità hè bona.U cromatogramma hè cumpletu.Pò esse tintu è trasfurmatu in parechji tipi di culori.

Fibra 8.Taly hà megliu rendiment chè fibre viscosa.È hà i so propri vantaghji unichi, cum'è a sensazione di a manu morbida, lustru duveru è duru di seta.I prudutti di seta trasfurmati da ellu anu un forte sensu di seta è un lustre di lanu.Sò plump, exquisite, smooth, dry, soft and elegant.

9.Taly fibre hà una bona resistenza à u calore è stabilità termale.Hè resistente à l'alkali ma micca resistente à l'acidu.È hà una resistenza eccezziunale di u sole è una capacità anti-ultraviolet.Inoltre, hà ancu una excelente resistenza à i fungi, i vermi è a terra.

Fibra di Taly

Applicazione è Sviluppu di Produttu di Taly Fiber

Per u bonu funziunamentu di a fibra di Taly, pò processà i prudutti di maglia, cum'è a biancheria intima termale è T-shirts, etc., è i tessuti tissuti, cum'è u tessulu di cammisa d'alta qualità è i vestiti d'alta qualità di e donne, etc.

1.Tessuti di maglia

A fibra di Taly pò esse mischjata cù fibra di Texcel, fibra Modal, fibra d'aloe, poliester mudificatu di carbone di bambù, fibra di viscosa mudificata di carbone di bambù, fibra di zein è fibra di perla, etc. I prudutti sviluppati anu un stile novu è unicu è liscia è seccasensazione di manu.E fibre Taly pò ancu blended with flax, apocynum, ramie, lana è cashmere, etc. I prudutti sviluppati anu una bona absorption di umidità è permeabilità di l'aria, apparenza sumptuous è eleganti è bona wearability.

2.Silk-like tissus

A fibra di Taly pò esse intrecciata cù seta vera, filamenti di poliester, filamenti di viscosa, filamenti di polipropilene, filamenti di nylon, filamenti di proteina pupa-viscosa, filamenti di proteina di soia, filamenti di fibra di perle è filamenti di viscosa aloe, etc. cun un bonu rendimentu.

3.High-grade underwear

Fibra Taly pò ièssiri usatu a prucessa a mutandine di e donne, bras è vistimenti casuale di e donne, etc. Sti prudutti hannu lustru molle, mudellu chjaru, toccu suave, bona elasticità, absorption umidità è effetti antibacterial, deodorant è bactericidal.Hanu megliu cunsulazione è cumpatibilità di a pelle.

Cunclusioni

A fibra Taly hè una fibra funziunale di novu tipu.Havi proprietà eccellenti di fibra naturale è fibra sintetica.Pò esse usatu per sviluppà diversi tipi di costumi high-end cù un aspettu nobile è elegante, una bona stabilità dimensionale, una bona drapability è una bona wearability.Hà una bona adsorzione di umidità è permeabilità di l'aria.È hà u cuntenutu di a tecnulugia di u rendiment di vestizione è un altu valore supplementu.

Fibra Taly hè un tipu di pruduttu high-tech di novu tipu.Rapprisenta a direzzione di sviluppu di una nova generazione di fibra di cellulosa regenerata.Ùn hà micca effetti secundari in l'omu, chì cunforma à a psiculugia moderna di u cunsumadore di favurizà a natura è di vultà à a natura.Hà un grande putenziale per u sviluppu di u produttu.Hè assai apprezzatu da i cunsumatori.

Ingrossu 45361 Produttore è Fornitore di Agente di Finitura di Maniglia |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: Aug-16-2022