• Guangdong Innovative

Breve introduzione di l'ingegneria di tintura è finitura

Attualmente, a tendenza generale di u sviluppu di tessili hè a trasfurmazioni fine, più trasfurmazioni, high-grade, diversificazione, mudernizazione, dicurazione è funziunalisazione, etc.. E i mezi di crescita di valore supplementu hè pigliatu per migliurà u benefiziu ecunomicu.

U prucessu di tintura è finitura pò migliurà u valore di utilità è di vestibilità è u valore ecunomicu di u tessili.Hè u prucessu impurtante per trattà tessili, chì include pretrattamentu, tintura è finitura, etc.

Pretrattamentu

I tessuti senza tintura è finitura sò chjamati cullettivamente cum'è tela cruda o tessuti grisgi.Frà, solu una piccula quantità sò furnite à u mercatu, è a maiò parte di elli anu da esse ulteriormente trasfurmate in tela sbiancata, tela di culore o tela figurata in a fabbrica di stampa è tintura per l'usu di u cunsumadore.Di solitu, i tessuti grisgi cuntenenu una quantità considerableu di impurità, cum'è sustanzi concomitante di fibre di cuttuni, impurità, agenti di dimensionamentu in u filatu di filati di avvolgimentu,fibra chimicaoliu di filatura è a terra grassa macchiata, etc. Sì sti impurità è a terra ùn sò micca eliminati, ùn anu micca solu influenzallu l'ombra di u culore è a sensazione di a manu di i tessuti, ma ancu influenzerà a prestazione di l'assorbimentu di l'umidità, chì porta à una morte irregolare è micca un culore brillanti. ombra.Inoltre, affettanu a rapidità di tintura.

U scopu di u pretrattamentu hè di caccià ogni tipu d'impurità da u tessulu sottu à a cundizione chì u tessulu grisgiu hè pocu dannighjatu, è fà chì u tela grisa diventenu un pruduttu semifinitu biancu è suave in una bona wettability per a tintura è a stampa.U pretrattamentu hè u prucessu di preparazione per u prucessu di tintura è stampa.Hè ancu chjamatu scouring è bleaching.Per i tessili di cuttuni è mischi di cuttuni, u prucessu di pretrattamentu include preparazione, bruciatura, desizing, scouring, bleaching and mercerizing, etc. Ma per diversi tipi di tessuti, i requisiti per pretrattamentu sò diffirenti.È e cundizioni di produzzione in e fabbriche varienu da regione à regione.Dunque, i passi di trasfurmazioni è e cundizioni tecnologiche per i tessuti sò generalmente diffirenti.

Tessulu di tela grisgiu

Tintura

A tintura hè u prucessu di travagliu per culori materiali di fibra.Hè una cumminazzioni fisicochimica o chimica di tinture è fibre.O hè un prucessu chì a tintura hè generata chimicamente nantu à a fibra, facendu tuttu u tessili un oggettu di culore.

Sicondu i diversi oggetti di tintura, i metudi di tintura ponu esse divisi in tintura di tessuti, tintura di filati è tintura di fibre sciolte.Frà, a tintura di tela hè più largamente applicata.A tintura di filati hè soprattuttu utilizata per i tessuti culuriti è i tessuti di maglia.È a tintura di fibre loose hè principalmente aduprata in a pruduzzione di mischi o tessuti grossi è compacti, a maiò parte di i quali sò tessuti di lana.

L'obiettivu di a ricerca di tintura hè di selezziunà è d'utilizà tinture in modu ragiunate, formulà è cunduce u prucessu di tintura currettamente è ottene prudutti finiti di tintura di alta qualità.

Tintura tessili

Finitura

In l'ultimi anni, a finitura tessili hà sviluppatu rapidamente.Hè digià sviluppatu da solu ghjucà e caratteristiche intrinseche di a fibra senza effettu durable à l'usu di novi agenti di finitura di tipu è equipaggiu per impartisce u tessulu un rendimentu megliu è un effettu durabile, cum'è l'imitazione mutuale di fibre naturali è fibre sintetiche in u rendiment è l'apparenza.Dopu avè finitu, u tela pò ottene funzioni speciale chì a fibra stessu ùn hà micca uriginale.

Sicondu u scopu di finitura, a finitura tessili pò esse divisa in i seguenti aspetti:

(1) Fà tessili in larghezza tidy è taglia è forma stabile, cum'è tentering, anti-shrinking, anti-wrinkling è u calore, etc. Hè chjamatu finitura.

(2) Migliurà sensazione di manudi tissuti, cum'è stiffening finishing è softening finishing, etc Si pò adopri mètudu miccanicu, mètudu chimicu o tramindui à trasfurmà i tessuti.

(3) Migliurà l'aspettu di i tessuti, cum'è l'ombra di u culore, u biancu è u drapability, etc., cumpresa a finitura di calandratura, a finitura di sbiancatura è altre finiture chì sò per migliurà u rendiment di a superficia di i tessuti.

(4) Migliurà altre prestazioni di utilità è di vestibilità, cum'è a finitura flam-retardant, a finitura impermeabile è a finitura igienica di i tessuti di cuttuni èfinitura idrofila, finitura antistatica è finitura anti-pilling di tessuti in fibra chimica.

Finitura

Tintura è Stampa Trattamentu di Acque Reflue

Trà l'industria tessili, a tintura è l'industria di stampa hè quella cun grande cunsumu d'acqua.Cum'è un mediu, l'acqua participa in tuttu u prucessu di tintura è finitura.L'acqua di tintura è stampata hà una grande quantità d'acqua, alta croma è cumpusizioni cumplessa.L'acqua residuale cuntene tinture, agenti sizing, ausiliari, oliu di filatura, acidu, alkali, impurità di fibra è sali inorganici, etc. In a struttura di tintura, i composti nitro è amino è elementi di metalli pesanti cum'è ramu, cromu, zincu è arsenicu, etc. Hanu una grande toxicità biologica, chì inquina seriamente l'ambiente.Dunque, a prevenzione di a contaminazione di a tintura è a stampa di l'acqua residua è a produzzione pulita hè particularmente impurtante.

Wholesale 72001 Oliu di Silicone (Soft & Smooth) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di post: 10-ghjugnu-2020