• Guangdong Innovative

Sò vestiti sbiaditi di mala qualità?

In l'impressione di a maiò parte di a ghjente, i vestiti sbiaditi sò spessu equiparati cù una qualità pobra.Ma a qualità di a robba sbiadita hè veramente male?Scupritemu nantu à i fatturi chì causanu fading.

 Perchè i vestiti svanisce?

In generale, per via di diversi materiali di tela, tinture, prucessu di tintura è metudu di lavaggio, pò esse un certu gradu di prublema di sbiadimentu in tessili è vestiti.

1.Materiale di tela

In generale, u materiale tessili hè divisu in fibra naturali, fibra artificiale è fibra sintetica.Paragunendu cùfibra chimica, i vestiti di fibra naturali sò più prubabile di fade, in particulare i tessuti di cuttuni è i tessuti di sita.

2.Prucessu di tintura

Ci sò parechji prucessi di tintura, trà i quali a tintura di a pianta hè più faciule per fade.A tintura di a pianta hè di tinghje cù tinture di cumpunenti naturali chì estrattanu da e piante.È durantetinturaprucessu, ausiliari chimichi sò raramenti o ancu micca usatu.A tintura di a pianta seguita a pruduzzione sustinibili, chì face usu di risorse naturali.Reduce u dannu di i tinti chimichi à u corpu umanu è l'ambienti, ma à u stessu tempu, a fissazione di u culore di u vestitu serà più poviru.

3.Metudu di lavà

Diversi tessili necessitanu diversi metudi di lavà.In generale, l'etichetta di lavà nantu à i vestiti mostrarà i metudi di lavaggio adattati.U detergente per a lavanderia chì avemu usatu, ancu a stiratura è a pressa è a cura di u sole influenzerà ancu u gradu di fading.Per quessa, un lavatu propiu aiutarà à prevene a sbiaditura.

Tintura.webp

Solidità di u culore: L'indice per misurà u gradu di sbiadimentu di a ropa

Per riassume,tessiliu fading ùn pò esse cunsideratu cum'è l'unicu criteriu di qualità.Ma pudemu fà ghjudiziu prelimiunale s'ellu ci hè un prublema di qualità da a solidità di u culore, chì hè l'indici per misurà se u tessili hè fading.Perchè hè sicuru chì, se a solidità di u culore ùn hè micca standard, ci deve esse qualcosa di sbagliatu cù a qualità.

A solidità di tintura hè a solidità di u culore.Si riferisce à u gradu di fading di tessili tinti sottu fattori esterni, cum'è estrusione, attritu, lavare l'acqua, pioggia, esposizione, luce, immersione in acqua di mare, immersione di saliva, macchie d'acqua è macchie di sudore, etc. in usu o durante u processu.Hè un indice impurtante di tessuti.

I tessili sò sottumessi à diversi effetti esterni durante u so usu.Certi tessili tinti ancu passanu per un prucessu di finitura speciale, cum'è a finitura di resina, a finitura flame-retardant, u lavatu di a sabbia è l'emerizing, etc. I cundizioni di sopra esigenu chì i tessili tinti duveranu mantene una certa solidità di u culore.

A solidità di u culore hà un impattu direttu nantu à a salute è a sicurezza umana.Se durante l'usu o l'usu, i tinti in tessili cascanu è svanisce sottu à l'azzione di l'enzimi in u sudore è a saliva, ùn solu micca contaminate altre robba o cose, ma i molécule di tintura è i ioni di metalli pesanti ponu ancu esse assorbiti da a pelle umana, è cusì dannu a salute umana.

Fixazione di u culore

Wholesale 23021 Fixing Agent Fabbricante è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: Aug-08-2022