• Guangdong Innovative

Coloranti acidi

I tinti di l'acidu tradiziunali si riferiscenu à i tinti solubili in acqua chì cuntenenu gruppi acidi in a struttura di tintura, chì sò generalmente tinti in cundizioni acidi.

 Panoramica di i tinti acidi

1.A storia di i tinti acidi

In u 1868, apparsu i primi coloranti acidi, cum'è coloranti di l'acidu di metanu triaromaticu, chì avianu forti.tinturacapacità ma scarsa rapidità.

In u 1877, sintetizzatu u primu tintu àcitu per a tintura di lana, cum'è rossu A. A so struttura basica hè stata determinata.

Dopu à u 1890, u tintu àcitu cù struttura antraquinone hè statu inventatu.È hà una cromatografia di più è più cumpleta.

Finu a ora, ci sò quasi centinaie di variità di coloranti acidi, chì sò largamente appiicati in a tintura di lana, seta è nylon, etc.

Coloranti acidi

2.U caratteristiche di i tinti acidi

U gruppu acidicu in i coloranti acidi hè generalmente basatu annantu à u gruppu di l'acidu sulfonicu (-SO3H) è esiste in forma di sal di sodium sulfonic acid (-SO3NA) nantu à a molécula di tintura.È ancu alcuni hè basatu annantu à carboxylate di sodiu (-COONa).

I tinti acidi anu una bona solubilità in acqua, una sfumatura di culore luminoso, una cromatografia cumpleta è una struttura moleculare più simplice di l'altri tinti.Ancu per a mancanza di sistema coherente longu cunjugate in e molécule di tintura, a direzzione di i tinti acidi hè bassu.

3.U miccanisimu di reazzione di tinture acidi

Lana - NH3+ + -O3S - Tintura → Lana - NH3+·-O3S - Tintura

Seta - NH3+ + -O3S - Tintura → Seta - NH3+·-O3S - Tintura

Nylon - NH3+ + -O3S - Tintura → Nylon - NH3+·-O3S - Tintura

 

Classificazioni di i tinti acidi

1.Classificazione per struttura moleculare di parent dye

■ Tinture Azo (Account for 60%. Spettru largu)

■ Tinture antraquinone (Account for 20%. Principalmente sò serie blu è verde)

■ Tinturi di metanu triaromaticu (Account for 10%. Serie viola è verde)

■ Tinturi eterociclici (Account for 10%. Serie rossa è viola.)

2.Classificazione per pH di coloranti

■ Tinture àcitu in bagnu àcitu forte: u valore di pH di tintura hè 2,5 ~ 4.A solidità di a luce hè bona, ma a solidità di manipolazione umida hè povira.L'ombra di u culore hè luminoso è a pruprietà di livellu hè bona.

■ Tinture à l'acidu in u bagnu di l'acidu debule: u valore di pH di tintura hè 4 ~ 5.A rata di u gruppu di l'acidu sulfonicu in a struttura molekulari di a tintura hè bassa.Dunque, a solubilità in acqua hè pocu povira.A rapidità di manipolazione bagnata hè megliu cà coloranti àciti in bagnu àcitu forte, malevelinga pruprietà hè un pocu più povera.

■ Tinture àcitu in bagnu àcitu neutru: u valore pH di tintura hè 6 ~ 7.A rata di u gruppu di l'acidu sulfonicu in a struttura moleculare di tintura hè più bassu.A solubilità di tinture hè bassa è a pruprietà di u nivellu hè poviru.L'ombra di u culore ùn hè micca abbastanza luminoso, ma a rapidità di manipolazione umida hè alta.

Tintura di nylon

A solidità di u culore cumuni di i tinti acidi

1.Light fastness

Hè a resistenza di u culore di tessili à a luce artificiale.In generale hè testatu secondu ISO105 B02.

2.Solidità di u culoreà lavà

Hè a resistenza di u culore di tessili à lavà in diverse cundizioni, cum'è ISO105 C01 \ C03 \ E01, etc.

3.Color fastness to rubbing

Hè a resistenza di u culore di u tessili à l'azzione di strofinamentu.Pò esse divisu in fastness to rubbing seccu è fastness to rubbing bagnato.

4.Color solidità à l'acqua chlorine

Hè ancu chjamatu colorfastness à l'acqua di piscina di cloru.In generale, hè di mimicà a cuncentrazione di cloru in una piscina per pruvà a resistenza di u tela à a decolorazione di u cloru.Per esempiu, u metudu di prova ISO105 E03 (U cuntenutu di cloru efficace hè 50ppm.) hè adattatu per i costumi di nylon.

Tintura acida

5.Color fastness à sudorazione

Hè a resistenza di u culore di tessili à u sudore umanu.Sicondu l'acidu è l'alkali di u sudore, pò esse divisu in a solidità di u culore à a transpirazione à l'acidu è a solidità di u culore à a sudorazione alkalina.I tessuti tinti da coloranti acidi sò generalmente pruvati per a solidità di u culore à a sudorazione alcalina.

Wholesale 23016 Agente di Livellamentu d'Acidu d'Alta Concentrazione (Per nylon) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: Aug-16-2022