• Guangdong Innovative

About Deepening Agent

Chì ghjèagente di approfondimentu? Deepening agenti hè un tipu di ausiliari chì veni usatu di tissuti di poliester è cuttuni, etc à migliurà a prufundità di tintura superficia.

1.U principiu di tissutu deepening

Per certi tessili tinti o stampati, se a riflessione luminosa è a diffusione nantu à a so superficia hè forte, a quantità di lumera chì entra in a fibra hè menu è ci sarà l'absorzione selettiva.Allora l'efficienza di colorazione di tinture (o pigmenti) hè bassa è a prufundità di tintura hè povera, chì ùn hè micca faciule d'ottene un effettu di culore scuru.Per migliurà a prufundità di u culore di i prudutti di tintura, prima hè bisognu di riduce a so capacità di riflette o di sparghje a luce per fà chì a luce più visibile entra in a fibra.Dopu chì i tinti anu assorbimentu selectivu, a prufundità di u culore serà aumentata.

Tissu blu scuru

2, Trè metudi di prufonda di u tissu

(1) Addausiliariin tintura per migliurà l'uptake di tintura di tinture o cambia pocu a struttura di i tinture per fà un effettu scuru.

(2) Aduprate metudi fisichi, cum'è l'incisione di plasma à bassa temperatura o metudi chimichi per cambià u statu di a superficia di a fibra, allora a superficia di a fibra diventa rugosa è a riflettività di a luce hè cambiata, in modu di ottene l'effettu di migliurà a prufundità di tintura di a superficia. .

(3) Coat nantu à a superficia di a fibra cù un spessore adattatu di film d'indice di rifrazione bassu cum'è resina o ausiliari di silicone per migliurà a prufundità di culore apparente di i tessuti tinti.

Tessulu in profondità

3.A classificazione di l'agente di approfondimentu

Attualmente, l'agente di approfondimentu utilizatu in u prucessu di finitura sò più cumunimenti usati in u mercatu.

Sicondu i diversi cumpunenti, in generale sò divisi in agenti di approfondimentu di silicone è agenti di approfondimentu non silicone.Tramindui i so principii sò di furmà un film d'indice di rifrazione ancu bassu nantu à a superficia di i tessuti tinti è diminuite in modu currispundente l'indice di refractive di i tessuti tinti, in modu chì a prufundità di culore apparente di i tessuti serà migliuratu.

Sicondu diverse sfumature è funzioni di culore, l'agenti di approfondimentu ponu ancu esse divisi in l'agente di approfondimentu di l'ombra blu, l'agente di l'approfondimentu di l'ombra rossa è l'agente di approfondimentu idrofilu, ecc.

4.Produtti cunsigliati:

Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd.

Addolcitore di silicone80728 (Dolce, Approfondisci è Illumina)

Descrizzione di u produttu

Pò esse appiicata in u prucessu di addolcimentu è di approfondimentu per diversi tipi di tessuti di cuttuni, lycra, fibra di viscosa, poliester, nylon, seta è lana, etc., chì facenu i tessuti morbidi è lisci.Inoltre, hà un effettu intensificante è luminoso nantu à i tessuti di culore scuru.

Funzioni è Beneficii

1. Stabile in alta temperatura, acidu, alkali è electrolyte.

2. Impartite i tessuti morbidi, lisci, elastici è grassu di a manu.

3. Eccellente effettu di deepening è brightening.Migliora effittivamenti a prufundità di tintura è salva i tinture, in particulare blu scuru, neru scuru è disperse u culore neru, etc.

80728 Agente ammorbidente

Wholesale 80728 Silicone Softener (Soft, Deepening & Brightening) Produttore è Fornitore |Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: Jul-11-2022