• Guangdong Innovative

24th Anniversary: ​​Offerta di una Terra, Pone una nova Fundazione per u Sviluppu

Abstract: U 3 di ghjugnurd, 2020, Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd.'s 24thanniversariu hè ghjuntu.Prima di quessa, a nostra cumpagnia offre un terrenu di 47 000 metri quadrati è hà previstu di custruisce una nova basa di pruduzzione per risponde à a dumanda di pruduzzione successiva.Questu hè u megliu rigalu d'anniversariu.

Ausiliari tessili GIFC

Oghje, 3 di ghjugnurd, 2020, Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd.'s 24tharriva l'anniversariu.L'età di 24 anni hè una età chì una persona principia à trasfurmà da un ghjovanu ingenu à un omu in lotta.Hè in u primu.Hè forte è vigorosa.In quantu à Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd., 24 anni d'età hè un node di tempu impurtante chì vale a pena ricurdà da tutti i GIFCers.

A matina di u 29 di maghjuth, 2020, Guangdong Innovative Fine Chemical Co., Ltd. hà pigliatu l'iniziu in l'offerta di un terrenu di 47,000 metri quadrati in u Parcu Industriale Chaonan Textile Printing and Dyeing, presentendu u megliu rigalu per l'anniversariu.Stu rigalu furtunatu hà marcatu a cumpagnia entre in una nova tappa di sviluppu.Inoltre hà fattu a credenza di GIFCers più ferma è u scopu più chjaru.L'epica ci hà dutatu di tanti favori è opportunità.In questa grande tappa di GIFC, abbracciamu più pussibulità.

2
3

Oghje, à l'occasione di u 24thanniversariu, auguremu à GIFC un felice anniversariu inseme!I GIFCers ci dedicheranu à travaglià cù passione è sudatu cù e nostre mani per custruisce sogni per mantene i nostri sogni è mantene ancu u futuru più grande è splendidu di GIFC.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2021