• Guangdong Innovative

23121 Agente Fixing High Concentration & Formaldehyde Free

23121 Agente Fixing High Concentration & Formaldehyde Free

Descrizione breve:

23121 hè principarmenti cumpostu di poli-poliamina cumpostu high-molecular.

Puderà cumminà cù tinture è fibri di cuttuni per furmà composti macromoleculari insolubili, chì migliurà a solidità di u culore di tintura di fibri di cuttuni.

Pò esse appiicatu in u prucessu di fissazione per i tessuti tinti da tinture reattive o tinture dirette.

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn cuntene APEO o formaldehyde, etc. Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.
  2. Migliora significativamente a solidità di u culore di lavaggio, a solidità di u culore di sudorazione, a solidità di u culore di u fretu umitu di i tinti diretti è i tinti reattivi.Ùn influenza micca a solidità di a luce.
  3. Ovviamente migliora a solidità di u culore di lavatu, a solidità di u culore di sudorazione è a solidità di u culore di ammollo di u rossu luminoso è neru reattivu.
  4. Moltu pocu sbiadimentu di u culore è cambiamentu di sfumatura di culore.
  5. Pò esse usatu inseme cù l'addolcitore cationicu o non ionicu direttamente in u stessu prucessu di bagnu.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente giallu
Ionicità: cationicu
valore pH: 5,5 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntenutu: 41%
Applicazione: Cuttuni

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Coloranti reattivi

Sti tinti sò pruduciuti da a reazzione di un tintu di dichloro-s-triazine cù una amina à a temperatura in a rigioni di 25-40 ° C, risultatu in u spustamentu di unu di l'atomi di cloru, chì pruduce una monochloro-s-triazine menu reattiva. (MCT) tintura.

Ces colorants s'appliquent de la même manière à la celluleuse, sauf que, étant moins réactifs que les colorants dichloro-s-triazine, ils nécessitent une température plus élevée (80 °C) et un pH (pH 11) pour la fixation du colorant à la celluleuse. accade.

Questi tipi di tinture anu dui cromogeni è dui gruppi reattivi MCT, per quessa chì anu una sustantità assai più alta per a fibra cumparata cù i tinti di tipu MCT simplici.Questa sustantità aumentata li permette di ottene un exhaustu eccellente nantu à a fibra à a temperatura di tintura preferita di 80 ° C, chì porta à valori di fissazione di 70-80%.Tinture di stu tipu eranu è sò sempre cummercializati sottu a gamma Procion HE di coloranti d'exhaust d'alta efficienza.

Questi tinti sò stati introdutti da Bayer, avà Dystar, sottu u nome Levafix E, è sò basati nantu à l'anellu di quinoxaline.Sò un pocu menu reattivu quandu paragunate cù i tinti di dichloro-s-triazine è sò appiicati à 50 ° C, ma sò suscettibili à l'idrolisi in cundizioni acide.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi