• Guangdong Innovative

14045 Enzima deossigenizzante è lucidante

14045 Enzima deossigenizzante è lucidante

Descrizione breve:

14045 hè principalmente cumpostu diproteinasi cumplessu. It hè un cumplessu di enzima deoxygenizing è cellulase neutru.

It pò esse aghjuntu nanzu prucessu di fixing, chì pò ghjunghje sin'àdisossigenizàing, lucidatura è tintura in un bagnu, chì risparmia tempu, acqua è energia è ovviamente diminuisce u costu di produzzione.

Under vicinu à cundizione neutru, ùn hà micca solu a funzione di descomposingperossu di l'idrogenu, ma hà ancu un eccellente effettu lucidante nantu à i tessuti di fibra di cellulosa.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Stabile in alkali.Pò fà una finitura di lucidatura sottu un valore di pH di 6 ~ 9.Dannu assai pocu à a forza di i tessuti.
  2. Ottene u prucessu di sbiancante è di lavatu à l'ossigenu è u prucessu di bio-pulitura in un bagnu.Ottene u prucessu di sbiancante è lavatu à l'ossigenu, u prucessu di bio-pulitura è u prucessu di tintura reattiva in un bagnu.
  3. Risparmia acqua, tempu è energia.Risparmia più di 20 ~ 30% di u costu cumpletu.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente marrone
Ionicità: Nonionicu
valore pH: 6,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Applicazione: fibre di cellulosa, etc.

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

★ I prudutti ausiliari di pretrattamentu ponu migliurà l'effettu capillare è u biancu di u tessulu, etc. Avemu furnitu ausiliarii di pretrattamentu chì adattati per ogni tipu d'equipaggiu è tessuti.

Include: Agente sgrassante, Agente di lavaggio, Agente bagnante (Agente Penetrante), Agente Chelante, Attivatore di Perossidu di Idrogenu, Stabilizzante di Perossidu di Idrogenu è Enzima, etc.

 

FAQ:

Chì ghjè a storia di sviluppu di a vostra cumpagnia?

A: Semu implicati in l'industria di tintura tessili è finitura per un bellu pezzu.

In u 1987, avemu fundatu a prima fabbrica di tintura, principalmente per i tessuti di cuttuni.È in u 1993, avemu fundatu a seconda fabbrica di tintura, principalmente per i tessuti di fibra chimica.

In u 1996, avemu fundatu a cumpagnia di ausiliarii chimichi di tessili è cuminciamu à a ricerca, u sviluppu è a fabricazione di ausiliari di tintura è finitura di tessili.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi