• Guangdong Innovative

14029 Stabilizzatore di perossu di l'idrogenu

14029 Stabilizzatore di perossu di l'idrogenu

Descrizione breve:

14029 hè principalmente cumpostu di cumposti speciali.

UIn cundizione alkali, pò furmàmicellaper bluccà ioni di metalli, chì impedisce a descomposizione rapida di perossu di l'idrogenu.

It pò esse appiicata in u bleachingprucessuper i tessuti di cuttuni è mischi di cuttuni.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ccuntene nofosfatatu.Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.
  2. Eccellente stabilità.Cun efficaceimpedisce a descomposizione rapida di perossu di l'idrogenu.
  3. Impartitessuti alta bianca, sensazione di manu morbida è chjucau gradu di degradazione di a polimerizazione di a fibra.
  4. Cùn cuntene silicone.Not contamina l'equipaggiu.Not forma scale di silicone.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente incolore à giallu chjaru
Ionicità: Nonionicu
valore pH: 6.5±1.0(soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntinutu: 17%
Applicazione: Cuttuni è mischi di cuttuni

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

CONSIGLI:

Textiles oghje offre à u cunsumadore orizzonti infiniti di bellezza, varietà è serviziu.

NI novi sviluppi sfidanu constantemente u cunsumadore à cunnosce i so bisogni è e so risorse, per incuragisce i migliori sforzi di l'industria, è per fà scelte sàviu è pensative.

Alongu cù a bellezza di tessili per u vestitu è ​​l'ambienti, l'adattabilità è u serviziu deve ancu cuncerna u cunsumadore.

MOgni pruprietà individuale si combina per influenzà a manera in quale un tessulu o un vestitu o un articulu di casa si comporta in usu è in pulizia.Ti principali sò:

 

Fiber Content

AU tissu compostu à 100 per centu di una fibra data pò esse espertu d'avè qualità diverse da un tela di una o più fibre mischiate inseme o in cumminazione.Fo esempiu: I qualità di un tela di 100 per centu di sita seranu diffirenti da un tela di 20 per centu di sita è 80 per centu di lana.

 

Yarn Construction

Fl'abrics ponu esse fatti da qualsiasi di i seguenti filati: filamentu o staple;lana o pettinata;cardata o pettinata;relativamente sèmplice;tippi di novità cumplessi;o filati testurizzati.Eogni tipu di custruzzione di filatu cuntribuisce certe qualità à un tela.

 

Fcustruzzione abbruciata

Fa custruzzione di l'abric pò esse simplice o cumplessu.Tquì sò una varietà di tessitura standard, maglia, è altri metudi di fabricazione chì sò diventati familiarizati annantu à l'anni.BOgni annu, l'ingegnu designer di tessuti pò pruduce custruzzioni di tela novi è attraenti.

 

Dyeing o Stampa

Du yeing o stampa di un tissu furnisce una scelta larga di culori è disinni.Da chimica è l'applicazione propria di tinture à i tessuti ghjucanu una parte impurtante in a satisfaczione chì l'utilizatori ricevenu da i tessuti culuriti.

 

Finish

Mogni sfarente finiture fisiche è chimiche sò appiicati à i tessuti per dà li proprietà aghjuntu è desiderate.Tpò ancu influenzà l'usu è a cura di i tessuti.

 

DDisegni decorativi

Ddisinni decorativi ponu esse appiicati à una superficia di tela o cum'è una parte di u tissutu basicu in a custruzzione.Tehi aghjunghje interessu è varietà.Mogni disignu dà prestazioni assai soddisfacenti in usu è in pulizia;certi disinni ponu limità a vita di usu di un tela.

 

Gcustruzzione armenta

TU modu in quale i tessuti sò cumminati in u disignu è a custruzzione di vestiti hè una considerazione assai impurtante per a satisfaczione di i cunsumatori.IIn più di una tela ben selezziunata, una robba deve avè un tagliu adattatu è una bona cucitura per esse satisfacente in usu.

 

Garment Findings and Trim

FIndings è trim sò impurtanti quant'è u tissu stessu in u disignu di vestiti.ISe u filu di stitching shrinks or interlining bleeds, if the bias or stay tape and the ribbon or embroidery trim does not perform satisfactorily in cleaning, assai o tuttu u valore di a robba hè persa.

Fproprietà abric pò esse determinate da testi di labburatoriu, è spessu i risultati sò usati per priparà e etichette, hang tags, è publicità è materiale promozionale nantu à e merchandise tessili.TQuessi sò fonti impurtanti di infurmazione attuale per u cunsumadore.

TOghje, a cunniscenza di u cunsumadore cù u mondu di u tessili da a fibra à u pruduttu finitu hè una necessità è ancu un piacè.TL'infurmazioni in stu manuale sò stati scelti per u so valore per prumove una cunniscenza prufittuosa cù i tessili d'oghje è per a so utilità per aiutà u cunsumadore à espansione a so cunniscenza in u futuru.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi